וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רנגניק לא יעמוד על הקווים של מנצ'סטר יונייטד ביום חמישי

הגרמני עדיין לא קיבל רישיון עבודה וב"האתלטיק" פורסם כי הסיבה לכך היא שלא אימן מספיק בחמש השנים האחרונות. כריסטיאנו רונאלדו יוותר על רכבי היוקרה בהגעה לאימונים?

תקציר: צ'לסי - מנצ'סטר יונייטד 1:1/ספורט1

ב-BBC מדווחים שרלף רנגניק לא יוכל לעמוד על הקווים של מנצ'סטר יונייטד ביום חמישי, כשהשדים האדומים יארחו את ארסנל. הגרמני מונה אתמול למאמן הקבוצה עד סיום העונה, אבל היום (שלישי) בבוקר קיבלה ההנהלה הודעה שרישיון העבודה שלו לא יוסדר עד מחרתיים, מה שאומר שמייקל קאריק יעמוד על הקווים גם במשחק הקרוב.

באתר "האתלטיק" אף הוסיפו וטענו כי רנגניק לא קיבל את רישיון העבודה מכיוון שבחמש השנים האחרונות הוא לא אימן מספיק בשביל לקבל רישיון באופן אוטומטי. המשמעות היא שפאנל מיוחד יצטרך לאשר לגרמני את רישיון העבודה - אין כל סכנה לכך שהיא לא תאשר את הגעתו, אולם מדובר בהליך שמעכב את המינוי.

כריסטיאנו רונאלדו עם רכב אאודי בשנת 2011. Juan Naharro Gimenez, GettyImages
חובב מכוניות ידוע. רונאלדו ב-2011/GettyImages, Juan Naharro Gimenez

כריסטיאנו רונאלדו התחדש לאחרונה ברכב בנטלי חדש בשווי של 250 אלף ליש"ט - רכש חדש לצי מכוניות היוקרה שלו - אבל באנגליה טוענים שיכול מאוד להיות שהוא לא יוכל להגיע איתו לאימונים של מנצ'סטר יונייטד. לא איתו ולא עם אף אחד מהרכבים הנוצצים שלו.

בתקשורת באנגליה דיווחו אתמול בששון שרנגניק אסר על השחקנים בקבוצות הקודמות שלו להגיע לאימונים ברכבי היוקרה הפרטיים שלהם. שברולט היא אחת מנותנות החסות הראשיות של מנצ'סטר יונייטד ובאנגליה משערים שקיים סיכוי רב שהשחקנים יחוייבו להגיע ב"רכב חברה" לאימונים.

כל השחקנים של מנצ'סטר יונייטד מתניידים ברכבים יקרים ונוצצים, אבל הפוקוס הוא כמובן על רונאלדו, שהשווי של צי המכוניות שלו הוערך ב"מירור" בכ-20 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully