וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיניים: וושינגטון ניצחה את סיאטל בסיום המחזור ה-12

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 8:12

מאנדיי נייט קשה לצפייה הסתיים עם דרמה, כאשר הפוטבול טים נבלמה בדאון רביעי על סף האנדזון והסיהוקס כמעט השוו, אך המרת שתי הנקודות נחטפה והניצחון נשאר בבירה - 15:17

המחזור ה-12 ב-NFL הגיע לסיומו הלילה (בין שני לשלישי) בבירה, שם וושינגטון (6:5) נשארה בחיים בעונה הזו עם ניצחון מכוער משהו, 15:17 על סיאטל המאכזבת (8:3), שכבר יכולה להתחיל לחשוב על העונה הבאה.

הרבע הראשון עוד הסתיים ביתרון של הסיהוקס, 3:7, אחרי טאצ'דאון של ג'רלד אוורט, אך 56 שניות לסוף המחצית השיגה וושינגטון טאצ'דאון משלה, עם תפיסה של ג'יי די מקיסיק. את בעיטת הבונוס האורחים חסמו ולקחו כל הדרך לצד השני, כדי לקבוע שוויון 9:9 בהפסקה, אולם מקיסיק השיב את היתרון לפוטבול טים עם ריצה ל-10 יארד ברבע השלישי.

הדרמה עברה לשניות הסיום. אחרי שוושינגטון הייתה בטוחה שהיא סוגרת עניין, רק כדי לראות טאצ'דאון שלה נפסל ואז להיבלם בדאון רביעי על קו ה-3, ראסל ווילסון הוביל דרייב והצליח למצוא את פרדי סווין לטאצ'דאון של 32 יארד, אך המרת שתי הנקודות נחטפה והניצחון נשאר בבית. טיילור היינקי הוביל את המנצחים עם 223 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. אנטוניו גיבסון רץ ל-111 יארד ומנד, 247 יארד וצמד לא הספיקו לווילסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully