וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 2 נקודות לאבדיה בהפסד ה-22 ברצף של וושינגטון בסן אנטוניו

הוויזארדס שלא ניצחו את הספרס בטקסס מ-1999 ספגו 116:99. הפורוורד הישראלי סיים עם 1 מ-6 מהשדה והוסיף גם ארבעה ריבאונדים ב-21 דקות על הפרקט. מארי הצטיין אצל המנצחת, ביל בלט מנגד

שחקני וושינגטון וויזארדס מתאמנים לקראת המשחק נגד אורלנדו/מתוך הטוויטר של וושינגטון

וושינגטון וויזארדס ודני אבדיה קיוו לשבור הלילה (בין שני לשלישי) את "קללת סן אנטוניו" ולנצח לראשונה את הספרס בטקסס אחרי 21 הפסדים רצופים (!). אלא שהוויזארדס, על אף פתיחה לא רעה למשחק, שוב הפסידו לסן אנטוניו, הפעם 116:99 ויקוו לעצור את הרצף המביך שהחל ב-1999 במפגש הבא בין השתיים בטקסס. דני אבדיה, שבמשחק הקודם מול דאלאס קלע שבע נקודות, סיים הפעם עם שתיים בלבד ועם ארבעה ריבאונדים.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן סן אנטוניו ספרס ברין פורבס. רויטרס
רק 2 נקודות ב-21 דקות. אבדיה מול פורבס/רויטרס

אבדיה שעלה לשחק באמצע הרבע הראשון ושוב נדרש לשמור על כוכב היריבה, הפעם דז'ונטה מארי, לא הצליח לסייע לוושינגטון בצד ההתקפי ואחרי ארבע דקות בלבד ירד שוב לספסל מבלי שקלע. הוא שיחק 21 דקות, סיים עם 1 מ-6 מהשדה (0 מ-3 מחוץ לקשת), קטף ארבעה כדורים חוזרים והפעם סיים ללא אסיסט, חטיפה או חסימה.

וושינגטון, שהגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים, פתחה את המחצית השנייה בצורה טובה ואף עלתה ליתרון דו ספרתי, לפני שמארי הוביל קאמבק אדיר של סן אנטוניו, כולל ריצת 7:22, שלמעשה סגרה את סיפור ההתמודדות.

עוד בוואלה! ספורט

בארה"ב ניתחו: "דונצ'יץ' רצה להימנע מאבדיה, אך גם העניש אותו"

לכתבה המלאה
seperator

מארי סיים עם 22, עשרה ריבאונדים ושמונה אסיסטים אצל המנצחת כשדריק ווייט סייע לו עם 24 נקודות. אצל המפסידה כל שחקני החמישייה קלעו בספרות כפולות; בראדלי ביל סיים עם 18 ב-8 מ-21 מהשדה ותרם שמונה אסיסטים, קונטביוס קולדוול פופ הוסיף 17 וספנסר דינווידי קלע 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully