וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער אדיר ופנדל מוחמץ לדיבאלה בניצחון יובנטוס, ונציה ופרץ הובסו

הארגנטינאי הבקיע בוולה ב-0:2 על סלרניטנה, אך בתוספת הזמן החליק ושלח את הכדור מהנקודה הלבנה גבוה מעל השער. הישראלי עלה מהספסל ב-4:0 לאטאלנטה, צפו בפיורנטינה מנצחת 1:3 את סמפדוריה

תקציר: סלרניטנה - יובנטוס 2:0/ספורט1

המחזור ה-15 בסרייה A האיטלקית יצא לדרך הערב (שלישי), כאשר אטאלנטה הביסה 0:4 את ונציה של דור פרץ ופיורנטינה גברה 1:3 בביתה על סמפדוריה. במשחק בין נועלת הטבלה סלרניטנה ליובנטוס, הגברת הזקנה עצרה את רצף ההפסדים וניצחה 0:2 במשחק בו דיבאלה כבש שער נהדר, אך גם החליק והחמיץ פנדל בדקה ה-95.

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס חוגג שער. רויטרס
ירה מחוץ לרחבה וגם החליק והחמיץ פנדל. דיבאלה/רויטרס

סלרניטנה - יובנטוס 2:0

הגברת הזקנה חגגה לפני שנה וחצי אליפות תשיעית ברציפות, אבל המהפך השלילי שעברה הקבוצה עשה את שלו והערב "חגגו" במועדון ניצחון על נועלת הטבלה סלרניטנה, 0:2 שקטע רצף של שני הפסדים בליגת האלופות ובליגה. הביאנקונרי פגשו את הקבוצה הקטנה בתזמון מושלם עבורם לקראת משחקי בית מול גנואה ומאלמו בליגת האלופות ובחוץ מול ונציה, רצף שאולי יסייע לה לברוח ממרכז הטבלה לעבר הצמרת.

המפגש האחרון בין השתיים היה אי שם במאי 1999 ואותו ניצחה סלרניטנה, אבל הערב היה זה פאולו דיבאלה שבדקה ה-21 ירה בוולה מכ-16 מטר, הותיר את השוער המארח חוסר אונים והבהיר לאן הולכת ההתמודדות. שער של הבלם ג'ורג'ו קייליני עוד נפסל על ידי שופטי המסך שזיהו נבדל, אבל פדריקו ברנרדסקי הכריע את ההתמודדות וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-70 אחרי שקיבל כדור מצוין מאלברו מוראטה וגלגל לפינה השמאלית. עמוק בתוספת הזמן דיבאלה גם יכול היה להשלים צמד בכדור עונשין מ-11 מטר, אבל החליק, שלח את הכדור גבוה מעל השער והגברת הזקנה תסתפק ב-0:2 בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מריח דמירל שחקן אטאלנטה מול דור פרץ שחקן ונציה. Jonathan Moscrop, GettyImages
אכזבה לעולה החדשה. פרץ מול דמירל/GettyImages, Jonathan Moscrop

אטאלנטה - ונציה 0:4

הכחולים מברגאמו רשמו משחק ליגה שמיני ברציפות ללא הפסד, ועשו זאת בסטייל על חשבון העולה החדשה. מריו פשאליץ', שהבקיע כבר שלושה שערי ליגה בחודש נובמבר, חתם את החודש עם תצוגה אישית נפלאה כשקבע 0:1 כבר בדקה השביעית. הקשר הקרואטי השלים צמד מהיר בדקה ה-12 וקבע את תוצאת המחצית. טון קופמיינרס, הרכש ההולנדי שהגיע לאטאלנטה הקיץ מאלקמאר, הבקיע את השער השלישי בדקה ה-57, ודקה לאחר מכן נכנס דור פרץ לכר הדשא. עבור פרץ הייתה זו חזרה למגרשים אחרי שבמשחק הקודם נגד אינטר נותר על הספסל למשך כל ההתמודדות. הקשר הישראלי ראה את יריבו הקרואטי משלים שלושער נהדר בדקה ה-67 וניצחון גדול של המארחת. הנראזורי הגדילה את הפער מרומא החמישית לשש נקודות, ובאופן זמני הפער מנאפולי המוליכה עומד על שלוש נקודות בלבד. ונציה, לעומת זאת, סופרת הפסד שני ברציפות אחרי שבשני המשחקים הקודמים היא יצאה עם ידה על העליונה.

צפו בניצחון פיורנטינה

תקציר: פיורנטינה - סמפדוריה 1:3/ספורט1
דושאן ולאחוביץ', שחקן פיורנטינה חוגג. Giuseppe Bellini, GettyImages
ממשיך לחורר רשתות. ולאחוביץ'/GettyImages, Giuseppe Bellini

פיורנטינה - סמפדוריה 1:3

הסגולים נקלעו לפיגור במגרש הביתי, אך לבסוף הצליחו להפוך בדרך לניצחון ביתי רביעי ברציפות. מנולו גביאדיני הבקיע עבור האורחת (15), אך חוסה קאייחון (23), דושאן ולאחוביץ' (32) וריקרדו סוטיל (45) דאגו להשלים מהפך ולקבוע את תוצאת המשחק עוד לפני הירידה להפסקה. הקבוצה של וינצ'נזו איטליאנו המשיכה להתייצב בחלק העליון של הטבלה, בעוד האורחת לא הצליחה להמשיך את המומנטום ונכנעה אחרי שני ניצחונות רצופים.

משחק נוסף:

ורונה - קליארי 0:0

שאר משחקי המחזור ה-15:

בולוניה - רומא (רביעי, 19:30)
אינטר - ספציה (רביעי, 19:30)
גנואה - מילאן (רביעי, 21:45)
ססואולו- נאפולי (רביעי, 21:45)

טורינו - אמפולי (חמישי, 19:30)
לאציו - אודינזה (חמישי, 21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully