וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר בלאט: "רגע מהיורוליג שלא אשכח? סל הניצחון של טייריס רייס"

29.11.2021 / 16:05

הרכז הישראלי של אלבה ברלין התארח בפודקאסט של קייל היינס, קיבל ממנו מחמאה מרשימה וסיפר: "אבא שלי נותן לי עצות חשובות לפני כל משחק. כשחתמתי על החוזה, אחותי בכתה. בלילה שלפני הבכורה הרגשתי שהגשמתי חלום"

דורון שפר ועודד קטש, האיחוד/צילום: דני מרון, עריכה: ניר חן

קייל היינס הפך עם השנים לזר האמריקאי המעוטר ביותר בתולדות הכדורסל האירופי, וכעת, כשהוא גם אחד מוותיקי היורוליג, הוא מארח שחקנים שונים בפודקאסט שלו. היום (שני) אירח סנטר אולימפיה מילאנו את תמיר בלאט, שחקנה הישראלי של אלבה ברלין, אותו הגדיר "אחד הרכזים העולים והמבטיחים באירופה".

"בלילה שלפני המשחק הראשון שלי ביורוליג, הייתי במלון בברצלונה וחשבתי לעצמי: אני מגשים חלום", סיפר בלאט. "צפיתי במשחקים במסגרת הזו מגיל שבע, והתרגשתי ממש. זה נראה מרשים גם לאוהדים מבחוץ, והרמה באמת כל כך גבוהה. המשחק הרבה יותר מהיר, חכם ופיזי, ואתה פוגש את היריבות החזקות באירופה. כשחתמתי על החוזה באלבה, הייתי בבית עם קרוביי. אחותי פרצה בבכי, ואחר כך חגגנו בארוחת ערב משפחתית".

תמיר בלאט שחקן אלבה ברלין. אודי ציטיאט
"בלילה לפני המשחק הראשון שלי ביורוליג, חשבתי לעצמי: אני מגשים חלום"/אודי ציטיאט

על יחסי המאמן-שחקן ואבא-בן עם דיוויד בלאט, אמר תמיר: "הוא תמיד אומר לי לשחק את המשחק ולא את האירוע. הוא אבא שלי, אבל אי אפשר להוציא ממנו את המאמן. הוא גאה בי, ורוצה את הטוב ביותר בשבילי, וברור שהוא אחד המאמנים הטובים בהיסטוריה. הוא נותן לי עצות חשובות לפני כל משחק, וזכיתי שיש לי אותו".

בלאט גילה שבילדותו העריץ את טרל מקינטייר ושהוא היה רוצה לשחק נגד ג'יי אר הולדן, החניך לשעבר של אביו מנבחרת רוסיה. כשנשאל על זיכרון אחד מיוחד שיש לו מהיורוליג, הוא בחר דווקא בניצחון של דיוויד על היינס בפיינל פור ב-2014, עם נס מילאנו שחוללו טייריס רייס ומכבי תל אביב נגד צסק"א מוסקבה. "זה בסדר, טייריס הוא חבר שלי, וגם ריקי היקמן", צחק היינס. "בכל פעם שאני פוגש אותם, אני נזכר במשחק הזה".

יובל זוסמן שחקן אלבה ברלין עם תמיר בלאט. אודי ציטיאט
שומרים אחד על השני. בלאט וזוסמן בברלין/אודי ציטיאט

הרכז הישראלי סיפר גם על החשיבות שיש ליובל זוסמן עבורו, בעונה הראשונה של שניהם מחוץ לישראל. "אנחנו חברים כבר שש שנים גם מחוץ למגרש, ואנחנו שומרים אחד על השני", אמר. "זה כיף שיש מי שידבר איתך עברית, ושתוכל לשוחח איתו גם על דברים שלא קשורים בכדורסל ולנקות את הראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully