וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד הודיעה על החתמת רלף רנגניק כמאמן, ובהמשך כיועץ

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 13:44

הגרמני יאמן את הקבוצה עד תום העונה וחתם לשנתיים נוספות כיועץ: "הסגל מלא בכישרון ופוטנציאל, עם איזון מצוין של צעירים וותיקים"

תקציר: צ'לסי - מנצ'סטר יונייטד 1:1/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד הודיעה היום (שני) רשמית על החתמתו של רלף רנגניק כמאמן הקבוצה עד תום העונה. עם תום העונה, הגרמני יהפוך ליועץ לשנתיים נוספות. הגרמני בן ה-63 מחליף בתפקיד את אולה גונאר סולשיאר שפוטר מתפקידו בשבוע שעבר אחרי שורה של תוצאות מאכזבות. מייקל קאריק יישאר המאמן עד שרנגניק יקבל את אשרת העבודה שלו. יונייטד הודתה ללוקומוטיב מוסקבה, שהסכימה לשחרר את המאמן הגרמני מתפקידו. כעת יונייטד תחפש מאמן חדש, שיקבל עליו את התפקיד לעונה הבאה.

רנגניק אמר לאחר החתימה: "אני נרגש להצטרף למנצ'סטר יונייטד ומרוכז בהצלחת הקבוצה עד תום העונה. הסגל מלא בכישרון, עם איזון מצוין של צעירים וותיקים. אשקיע את כל מאמציי בששת החודשים הקרובים בניסיון לממש את הפוטנציאל של השחקנים, גם מבחינה אישית וחשוב יותר, כקבוצה. מעבר לזה, אני מצפה בקוצר רוח לתמוך במועדון לטווח ארוך יותר בתפקיד היועץ".

עוד בוואלה!

במקום הלא נכון בתפקיד הלא נכון: מינויו של רנגניק במנצ'סטר יונייטד נידון לכישלון

לכתבה המלאה
מאמן ר.ב. לייפציג, ראלף רנגניק. רויטרס
עכשיו, למשהו אחר לגמרי. רנגניק/רויטרס

"רלף הוא אחד המאמנים המוערכים והחדשנים בכדורגל האירופאי", כתב חבר ההנהלה ג'ון מורטו באתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד, "הוא היה המועמד הבכיר שלנו לתפקיד המאמן הזמני, לאור המנהיגות שהפגין והידע הטכני שיביא לקבוצה אחרי ארבעה עשורים של ניסיון כאיש מקצוע. כולם במועדון מצפים בקוצר רוח לעבוד איתו כמאמן, ולאחר מכן עוד שנתיים בתפקיד היועץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully