וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסון וסימפסון חתמו במכבי ראשל"צ, מאמצים להחזרת מונרו

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 21:20

נועלת הטבלה בליגת העל הנחיתה רכז בעל עבר פלילי. הסנטר שסיים את העונה במקסיקו שב לקדנציה נוספת. בקבוצה ממשיכים במגעים עם הקפטן לשעבר

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (שני) על החתמתו של הרכז האמריקאי מוריס ווטסון, שעזב אתמול את טורון הפולנית. במקביל סגרו הכתומים את החתמתו של שחקן הפנים האמריקאי דיימון סימפסון, ששיחק במועדון לפני שלוש שנים וסיים לאחרונה את העונה במקסיקו, וכעת חוזר לקדנציה שנייה בעיר היין. בנוסף נמשכים המאמצים הגדולים להחזרתו של דריל מונרו מהליגה הקוריאנית.

שחקן מכבי ראשון לציון דריל מונרו. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
נמשכים המאמצים להחזרתו. דריל מונרו/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

ווטסון (29, 1.78) החל את קריירת המכללות שלו בבוסטון ובהמשך עבר לקרייטון, שם סיים בשנת 2017. אחרי שנה בחוץ, הוא חתם בליידן מהליגה ההולנדית, זכה בתואר מלך האסיסטים ובגביע המקומי. הרכז המשיך את הקריירה המקצוענית שלו בפורלי מהליגה השנייה באיטליה ובגמליק מהליגה השנייה בטורקיה, לפני שהגיע לטורון הקיץ ועד לאחרונה רשם 17.6 נקודות, 10.9 אסיסטים ו-4.7 ריבאונדים למשחק.

אחת הסיבות שווטסון לא שיחק בעונת 2017/18 הייתה העובדה שהוא הואשם בפברואר 2017 בתקיפה מינית מדרגה ראשונה, לאחר שעל פי הטענה הוא אנס תלמידה בת 19 מקרייטון במסיבה. לאחר שהצדדים כבר היו קרובים לעסקת טיעון, נפל התיק כיוון שהמאשימה נתפסה כלא אמינה. כחלק מעסקת הטיעון, הואשם ווטסון בסופו של דבר בעבירה אחרת של תקיפה, אך לא תקיפה מינית, לאחר שהעביר את ידו ללא הסכמה על ירכיה של סטודנטית אחרת במהלך אותה מסיבה. ווטסון בילה חמישה ימים בכלא עד ששוחרר בערבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully