וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן עמיאל מונה למאמן באמברג, שהחתימה את אקיל מיצ'ל

מי שפוטר מהפועל ירושלים חתם בקבוצה הגרמנית והחליף את יוהאן רויאקרס. סנטר מכבי ראשון לציון לשעבר הצטרף גם הוא

חודש אחרי שפוטר מהפועל ירושלים, אורן עמיאל חתם הבוקר (שני) בקבוצה חדשה: הישראלי שיחגוג 50 בקרוב מונה למאמן באמברג הגרמנית, בעסקה שבוצעה באמצעות סוכנו נדב מור. עמיאל, שהחליף את יוהאן רויאקרס ההולנדי, יעביר מחר את אימון הבכורה שלו ובנוסף יוצג לתקשורת המקומית במסיבת עיתונאים.

"תמיד רציתי לאמן בליגה הגרמנית וההזדמנות לעשות את זה בבאמברג, מועדון עם כזו היסטוריה, זאת הזדמנות גדולה", אמר עמיאל לאתר הרשמי של באמברג. "באשר לפילוסופיה שלי, אני רוצה לראות קבוצה נלחמת, שלא מוותרת אף פעם ומשחקת כדורגל קבוצתי וקצבי. יש לנו את השחקנים הנכונים בשביל זה. צפיתי בכל המשחקים וזה ברור שכולם מגבים את כולם, הכימיה בקבוצה טובה. עכשיו נצטרך לחזור ביחד לכיוון הנכון".

אקיל מיצ'ל שחקן מכבי ראשון לציון. דני מרון
הגיע לבאמברג יחד עם עמיאל. אקיל מיצ'ל/דני מרון

לא רק המאמן הצטרף היום לבאמברג, אלא גם אקס נוסף מליגת העל: אקיל מיצ'ל, ששיחק במכבי ראשון לציון בעונה שעברה, שוחרר לאחרונה מקרשיאקה הטורקית (במדיה פגש את עמיאל והפועל ירושלים) והיה מבוקש במספר קבוצות בישראל, חתם בשורות הגרמנים עד תום העונה.

רויאקרס סיים את תפקידו בקבוצה לאחר שנכשל במוקדמות ליגת האלופות של פיב"א בתחילת העונה, כאשר בבונדסליגה הוא הפסיד בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים ומדורג במקום השמיני המאכזב. כזכור, באמברג השתתפה ביורוליג עד לפני מספר שנים, ובמהלך העשור וחצי האחרונים עברו בשורותיה לא מעט שחקנים שהפכו לבכירים בכדורסל האירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully