וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי לקח אחריות, אוהדי הפועל חיפה עודדו את אנתוני

29.11.2021 / 10:25

המאמן הודה בחלקו בהפסד למכבי תל אביב, הבלם זכה לתמיכה מהקהל למרות השערים העצמיים. בקבוצה מקווים שבוגנים וטורה יהיו כשירים לדרבי

תקציר: הפועל חיפה - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

1. אכזבה בהפועל חיפה אחרי ההפסד 3:1 נגד מכבי תל אביב אתמול (ראשון). בקבוצה הגיעו למשחק באמונה גדולה שאפשר לנצח ולפתוח פער משמעותי מהצהובים בטבלה, מה שהיה מבסס את אלישע לוי ושחקניו בצמרת, אלא שבפועל היה זה אחד המשחקים הכי חלשים של החיפאים העונה, בייחוד ב-50 הדקות הראשונות.

אלישע לוי בחר לעלות במערך של שלושה בלמים על אף שאחד כזה כלל לא תורגל במהלך השבוע והפועל חיפה לא שיחקה בו העונה: "האחריות היא שלי. עליתי במערך הזה כי לא הייתה ברירה, גם כי טורה לא היה כשיר ליותר דקות ממה ששיחק", הסביר המאמן. "גם איתי בוגנים היה עם צוואר תפוס ולא היה יכול לשחק לפני שנכנס. לא היה לנו מחץ".

גם השחקנים היו מאוכזבים מאוד מעצמם והודו שלא הופיעו לאחד המשחקים החשובים ביותר העונה: "אין ספק ששיחקנו רע מאוד במחצית הראשונה", אמר אחד מהם, "אחר כך חזרנו, אבל זה כבר היה מאוחר מדי. יהיו גם משחקים כאלה במהלך העונה, הכי חשוב שזה לא יוריד אותנו יותר מדי. עכשיו המשימה היא לעבור הלאה ומהר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן הפועל חיפה אלישע לוי. מאור אלקסלסי
לקח אחריות. אלישע לוי/מאור אלקסלסי

2. אחת הסיבות, אולי העיקרית שבהן, לכך שאלישע לוי עלה במערך שקבוצתו לא מורגלת אליו, הייתה קשורה לצוואר התפוס של בוגנים שלא היה כשיר לפתוח בהרכב. בהפסקה המאמן רצה לעשות שינוי ולהכניס אותו במקום בן והבה כדי לשנות מערך, אך החלוץ הצעיר, כך גילה לוי בסיום, הבהיר לו שהוא עדיין לא מוכן וביקש להמתין עם החילוף. המאמן אכן המתין ושילם על כך ביוקר, כאשר דקה לאחר פתיחת המחצית השנייה כבשה מכבי תל אביב את השער השני שלה וסגרה עניין.

כעת, בחיפה מקווים שעד יום חמישי בוגנים יהיה כשיר לפתוח בדרבי, כאשר אלישע לוי מאוד רוצה להימנע מלהשתמש פעם נוספת במערך שקרס אמש. גם סקו טורה הודיע שיוכל לשחק רק 30 דקות, אך לבסוף קיבל קצת יותר מזה ובקבוצה מקווים שהוא יוכל לתרום יותר נגד מכבי חיפה.

לירן סרדל שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
בכושר הטוב בקריירה. לירן סרדל היווה את נקודת האור/מאור אלקסלסי

3. מי שכן זכה למחמאות גדולות היה לירן סרדל, שהראה שוב כי הוא נמצא בכושר הטוב בקריירה. הקשר כבש את השער העשירי שלו בקריירה והוא מתקרב ל-200 הופעות במדי הפועל חיפה. גם חנן ממן קיבל עידוד גדול על כך שעלה לשחק למרות הטרגדיה האישית שפקדה אותו בשבוע שעבר, החלטה שבעקבותיה הוא זכה לתמיכה גדולה מצד אנשי המועדון והקהל.

שחקן נוסף שהאוהדים הביעו בו תמיכה הוא איזוצ'וקוו אנתוני, שהבקיע שני שערים עצמיים. הבלם שוב הפגין יכולת טובה, אבל באופן ביזארי כבש פעמיים לשערו הוא ובסיום כל יושבי היציע המזרחי בסמי עופר קראו לו ועודדו אותו. במקביל, האוהדים הבהירו לשחקנים שמה שמעניין כרגע זה "רק להביא את הדרבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully