וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגני בספק לסכנין, תמיר עדי עשוי להחליפו בהרכב בית"ר ירושלים

29.11.2021 / 8:44

הבלם סובל מרגישות ורק בבוקר המשחק (שלישי, 20:15 בספורט4) יוחלט אם ישותף. ינקוביץ' ופלייטר עשויים לפתוח על חשבון ג'סי ובואצ'י המאכזבים, קומאן: "השחקנים מכירים את הליגה טוב יותר ממני". האוהדים יגיעו דרך כביש עוקף ובחסות המשטרה

מחזור 11הסתיים30/11/2021
בני סכנין
  • מלמד (35)
  • כיאל (45)
0
    בית"ר ירושלים
    תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:0/ספורט1

    בני סכנין

    בבני סכנין רוצים להמשיך אץ המומנטום גם במשחק מול ביתר ירושלים מחר. במועדון מעריכים שהאיצטדיון מחר יהיה מלא כשכוח גדול של משטרה ואבטחה ינסו לשמור על הסדר. אוהדי ביתר יצטרכו להיכנס ולצאת מדרך צדדית,כל זאץ בניסיון ליצור הפרדה בין מחנות האוהדים. בצד המקצועי שרון מימר צפוי להמשיך עם אותו הרכב שפתח במשחק האחרון כאשר בסכנין בונים מאוד על בירם כיאל שיוביל את הקבוצה במשחק המותח. "משחק נגד בית"ר הוא תמיד משחק שיש בו מעבר", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו רוצים שהקהל יגיע בכמויות גדולות יותר למשחקים וניצחון על בית"ר יכול לגרום לזה".

    הרכב משוער: מחמוד קנדיל, מופלח שלאעטה, מארון גנטוס, אנטה פוליץ', יזן נסאר, בירם כיאל, מרואן קבהא, איהאב גנאים, ארי מורה, איברהימה קונטה, גיא מלמד.

    בירם כיאל שחקן בני סכנין בחימום. ברני ארדוב
    בסכנין בונים עליו. בירם כיאל/ברני ארדוב

    בית"ר ירושלים

    בית"ר ירושלים תפגוש מחר את בני סכנין (שלישי, 20:15, ספורט4), כאשר רק בבוקר המשחק ניתן יהיה לדעת אם הבלם אוראל דגני, שסובל מרגישות, יוכל לקחת חלק במפגש. דגני ערך היום אימון שחרור ורק לאחר שיעבור מבחן כשירות יתברר אם יוכל ליטול חלק במפגש, אחרת תמיר עדי צפוי לתפוס את מקומו בשלישיית הבלמים יחד עם אופיר קריאף ומקס גרצ'קין.

    המאמן ארווין קומאן יבצע מספר שינויים ביחס להרכב שפתח נגד חדרה, כאשר מרקו ינקוביץ' וחליאופילו פלייטר נמצאים בתמונת ההרכב. ההולנדי גם לוקח בחשבון את העובדה כי מדובר במשחק שני בתוך שלושה ימים. מי שעשויים לאבד את מקודם ב-11 הם אדווין ג'סי וריצ'מונד בואצ'י.

    עוד בוואלה!

    קומאן: "מי שלא הופיע למשחק נמצא לו מחליף"

    לכתבה המלאה
    אוראל דגני, שחקן בית"ר ירושלים. אודי ציטיאט
    עלול להיות חסר במרכז ההגנה. דגני/אודי ציטיאט

    "אנחנו צריכים נקודות, אנחנו נשחק על זה, נלך לשם כדי לנצח את המשחק, כמו שצריך להיות", אמר לקראת המשחק המאמן ארווין קומאן. "אנחנו צריכים לראות מה יהיה, אבל זה יהיה משחק קשוח, לא קל לשחק שם, אבל אנחנו צריכים להביא לשם את כל האנרגיות שלנו".

    עוד אמר קומאן: "השחקנים מכירים את הליגה הזאת יותר טוב ממני, כל משחק הוא פיזי, זה לא משנה נגד מי משחקים. השחקנים צריכים לדעת שהם הולכים לסוג משחק כזה, אבל צריך לשחק כדורגל וצריך לנטרל את הפיזיות. הרבה שחקנים אוהבים לעשות דריבל וככה אתה נותן ליריב לתפוס אותך".

    גרצ'קין שצפוי להמשיך כבלם הוסיף לדברי מאמנו: "אני אוהב את השבועות הצפופים האלה של שלושה משחקים בשבוע, כי מאוד התאכזבתי מהתיקו נגד חדרה ויש הזדמנות לתקן, וזאת הזדמנות נהדרת. המשחקים בסכנין יכולים לשנות מומנטום ואנחנו בסדרת משחקים חשובה, והנקודות האלה בדוחא חשובות מאוד, אנחנו נגיע בכל הכוח".

    בבית"ר מקווים להוציא לפחות נקודה בדוחא, עם רצון גדול להביא כמה שיותר אוהדים למשחק נגד מכבי תל אביב ביום ראשון. במועדון מבינים כי ההכנסות מהמשחק נגד מכבי ת"א והדרבי הירושלמי ישפיעו משמעותית על ההחלטות בינואר, מתוך תקווה לשמור על כמה שיותר משחקני הסגל.

    בית"ר ירושלים, דרכי הגעה לאצטדיון דוחא. משטרת ישראל, אתר רשמי
    דרכי הגישה עבור אוהדי בית"ר ירושלים לאצטדיון דוחא/אתר רשמי, משטרת ישראל

    350 שוטרים ו-100 מאבטחים יהיו אחראים על הסדר במשחק מחר בדוחא. אוהדי בית"ר יגיעו לאיצטדיון דרך כביש עוקף ובחסות המשטרה, שביקשה מהאוהדים להקדים את בואם ולהתייצב באצטדיון כשלוש שעות לפני שריקת הפתיחה. "הנסיעה למגרש דוחא תתאפשר דרך ציר הישובים יובלים, אשבל עד לחניון מוסדר הסמוך לאצטדיון או דרך כביש 805 מכיוון עראבה. לאורך הצירים ובכניסה לעיר סכנין יפרסו שוטרים אשר יכווינו את קהל האוהדים", נמסר מהמשטרה.

    הרכב משוער: איתמר ניצן: עוזיאל פרדו, אוראל דגני (תמיר עדי), אופיר קריאף, מקס גרצ'קין, אורן ביטון: אביאל זרגרי, קמסו מארה, מרקו ינקוביץ': ירדן שועה, חליאופילו פלייטר.

    טריוויה

    * 44 משחקי ליגה נערכו בין בני סכנין לבית"ר ירושלים, כשבני סכנין מובילה 13:15 בניצחונות ועוד 16 משחקים הסתיימו בתיקו.

    * הניצחון האחרון של בית"ר בדוחא היה 0:2 בפברואר 2017 משערים של איתי שכטר ועידן ורד. כשלושה חודשים לאחר מכן היא הביסה את סכנין 1:5 בחוץ, אבל אז המשחק נערך בעכו. בשני המקרים שרון מימר עמד על הקווים של בית"ר.

    * המפגש הראשון אי פעם בין הקבוצות היה גם הוא במחזור ה-11. ליאור אסולין העלה את סכנין ליתרון בטדי 14 שניות משריקת הפתיחה, אבל אופיר עזו קבע 1:1 בדצמבר 2003.

    * את הבכורה שלו כמאמן סכנין ערך מימר מול בית"ר בטדי וניצח 2:3 במחזור ה-23 בעונה שעברה.

    * סכנין לא הצליחה לנצח בארבעת משחקי הבית האחרונים שלה, בעוד בית"ר עדיין ללא תיקו חוץ (שני ניצחונות 0:3 ושלושה הפסדים על האפס).

    משחקי המחזור ה-11:

    שלישי, 19:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חדרה
    שלישי, 19:30: מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד (ספורט1)
    שלישי, 20:15: בני סכנין - בית"ר ירושלים (ספורט4)

    רביעי, 19:00: הפועל ירושלים - עירוני קרית שמונה
    רביעי, 19:30: מכבי תל אביב - הפועל נוף הגליל (ספורט3)
    רביעי, 20:15: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב (ספורט4)

    חמישי, 20:30: מכבי חיפה - הפועל חיפה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      4
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully