וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאן: "מי שלא הופיע למשחק נמצא לו מחליף"

27.11.2021 / 6:56

מאמן בית"ר התייחס ליכולת החלשה של ג'סי ובואצ'י. ינקוביץ' צפוי לפתוח בדוחא (שלישי, 20:15, ספורט4): "מקבל הזדמנות מחודשת". במועדון אמרו על המצב הכלכלי: "עושים הכל כדי לגייס כסף ולמצוא פתרונות, לא רואים תסריט שחור"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:0/ספורט1

1. בבית"ר ירושלים ירדו מאוכזבים מהתיקו 0:0 הביתי עם הפועל חדרה אמש (שבת), אך יחד עם זאת הודו במועדון: "לא הגיע לנו יותר, תיקו משקף, יש רצון, יש מחוייבות אבל יש גם הרבה בעיות ונצטרך לפתור אותן". המאמן ארווין קומאן התייחס בסיום לשחקנים שבאים בטענות לאחרים והתכוון בעיקר לריצ'מונד בואצ'י שזעם עם החלפתו ולירדן שועה, שהתעמת עם אורן ביטון בנוגע לבעיטה חופשית.

מקס גרצ'קין נשאל על כך בסיום ואמר: "נכון שיש דיבורים באמצע המשחק, גם ברחוב במשחק כדורגל אנשים רבים אחד עם השני, זה לצורך מטרה נעלה, אני עומד מאחורי זה שהדיבורים במגרש זה רק כי איכפת ורצון לשפר".

בפן החיובי, בית"ר לא ספגה לראשונה בבית ב-2021, לא ספגה משחק שני ברציפות ובסך הכל צברה 4 נקודות בשני המשחקים האחרונים. מרקו ינקוביץ' נמצא בתמונת ההרכב לקראת המשחק מול סכנין בדוחא (שלישי, 20:15, ספורט4), כאשר המאמן זכה לביקורות על כך שלא פתח, אך במועדון אמרו על המונטנגרי כי "הוא קיבל את המושכות בתחילת העונה ולא לקח, עשה פרצופים ואי אפשר היה לסמוך עליו, הוא מקבל הזדמנות מחודשת, הוא חייב לקחת אותה, שהוא רציני הוא שידרוג משמעותי לקבוצה".

מרקו ינקוביץ' ושחקני בית"ר ירושלים. דני מרון
"מקבל הזדמנות מחודשת וחייב לקחת אותה". מרקו ינקוביץ'/דני מרון

2. במשחק הקודם במושבה בו ניצחה בית"ר את מכבי פתח תקוה 0:3 , אחד השינויים הבולטים היה שילובו של חלאופילו פלייטר בהרכב, שהוסיף מימד של מהירות שהייתה חסרה מאוד בהתקפה. גם אתמול הוכח ששלישייה שכוללת את שועה, ג'סי ובואצ'י לא מספיק יעילה וחסרה מהירות ותנועה לעומק, כאשר כבר במשחק בדוחא צפויים שינויים, כאשר ההערכה היא כי פלייטר או רוטמן ישולבו בהרכב.

קומאן אמר בסיום: "שלושת השבועות בפגרה לא הוסיפו לנו, הרבה שחקנים היו עם הנבחרות, הייתה מנוחה לפצועים, כמעט לא התאמנו בסגל מלא במשך יותר משבועיים, אבל זה לא תירוץ להיום. המשכנו עם 5 בהגנה כי במשחק שעבר הבקענו 3 שערים באותה שיטה. לפעמים נכון לשנות, שינינו במחצית השניה במרכז השדה והיינו טובים יותר, אבל לא הבאנו את האנרגיות הנכונות ולא הגענו למספיק מצבים".

המאמן גם הסביר את הכעס על התנהלות השחקנים ואמר: "הרבה שחקנים דיברו ולא הסתכלו על עצמם אלא בחרו להאשים אחרים, וזאת בעיה, תעשו את העבודה שלכם ותילחמו עבור הקבוצה, עבור המועדון, תעשו הכל ואז אולי תדברו. אני אוהב את זה שמדברים מהכיוון הנכון, אם שחקן מוסר לשחקן ויש לו שטח פנוי והוא אומר לו 'תסתובב ולך קדימה' זה דיבור טוב, להעיר על יציאה מעמדה, למסור את הכדור, זה לעזור אחד לשני להיות טוב יותר, אבל לא לכעוס על כדור רע או טעות לא תורם כלום, רק מזיק".

שחקן בית"ר ירושלים, ריצ'מונד בואצ'י. דני מרון
על המוקד. בואצ'י/דני מרון

על ג'סי ובואצ'י אמר המאמן: "ג'סי עובד חזק מאוד, הוא נתן הכל אבל בסוף בתפקיד הזה הכל זה מסירות, להגיע למצבים, להבקיע. בואצ'י היה בגאנה, אשתו ילדה והוא חזר מאוחר. אם מישהו לא טוב אנחנו מחליפים, פשוט מאוד, יש לנו יותר אפשרויות כרגע על הספסל, על העמדות האלה, אפשר לשחק משחק רע ובמקרה כזה אנחנו צריכים לשנות. ביום שלישי יש לנו עוד משחק קשה, ואם אתה לא מופיע למשחק אתמול ניתן למישהו אחר לשחק".

קומאן עצמו סיפר בסיום לאנשי המועדון כי פלייטר התאמן באופן לא סדיר ולכן לא פתח איתו. בצוות המקצועי מודאגים מהקושי של אביאל זרגרי וקמסו מארה להיות דומיננטיים בקישור. מארה עושה הגנה אך נראה חסר ביטחון וחושש לתת פס קדימה, זרגרי עדיין לא חזר נכון מהפציעה, פיזית הוא עדיין מתקשה וצריך את הזמן שלו. הקושי של מארה וזרגרי מחייב עזרה לשניים בקישור וכאמור, ינקוביץ' צפוי לקבל את המושכות בחזרה.

שחקן הפועל חדרה תמיר גלזר, מול שחקן בית"ר ירושלים, קמסו מארה. דני מרון
נראה חסר ביטחון. קמסו מארה/דני מרון

3. המשחק נגד חדרה היה משחק שבבית"ר סימנו כזה שבו צריך להביא 3 נקודות לפני סדרת משחקים קשה נגד סכנין, מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע, בהם הקבוצה לא פייבוריטית. גרצ'קין אמר: "אני עולה לכל משחק כדי לנצח, להגיד איפה נעשה נקודות אני לא יודע, אני אומר בוודאות שנבוא ביום שלישי במאה אחוז לקחת שלוש נקודות וככה גם נגד מכבי תל אביב. אני קורא גם לקהל לבוא, זה צו 8, המועדון צריך את ההכנסות ואנחנו השחקנים את העידוד, הסיטואציה לא פשוטה והמועדון זקוק להם".

גרצ'קין גם מרגיש את האחריות כשחקן משמעותי ואמר עם ביטחון: "אפשר לקרוא לי מנהיג שקט, אני עושה את זה מתחילת השנה, אני כבר לא ילד. יש הרבה חבר'ה צעירים, אני מנסה לתת מהניסיון, בבית"ר חוץ מהפן המקצועי יש את הפן המנטאלי, יש הרבה שחקנים שנוטים לא לתפקד בלחץ, והתפקיד הוא לדעת להרים את אלה שקשה להם, אין לי בעיה לבוא ולדבר גם ברגעים קשים, אני פה בשביל הקבוצה".

מסע"ת משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון
"גם כאן זה ייגמר בצורה דומה". משה חוגג/ניב אהרונסון

האזינו: אופיר סער על הנעשה בבית"ר ירושלים

4. בנוגע למצבו הכלכלי של המועדון, הדיבורים באויר על חובות, פירוק והתערבות הבקרה עדיין רחוקים. במועדון הבהירו אתמול: "כרגע המטרה היא לסיים את העונה הזאת בליגת העל ולאזן את המצב הכלכלי, ברור שאין כרגע מנוס ממכירת שחקן בינואר ו\או שחרורים, מעבר לזה אין שום דבר חדש, וכל עוד משה חוגג במעצר גם לא יהיה, אנחנו עושים הכל כדי לייצב את המועדון, לגייס כסף ולמצוא פתרונות, לא רואים תסריט שחור ולא מתעסקים בדברים אחרים".

במועדון הסבירו כי גם לאחר שחוגג ייצא ממעצר, במידה ויוגש כתב אישום, מדובר במשפטים של שנים, שכל עוד אין פסק דין נגדו או נגד החברות שלו לא יוכלו לבצע פעולות כנגד בית"ר, מה גם שהמטרה היא למכור את המועדון בחודשים הקרובים. אגב, עורכי דינו של חוגג משוכנעים כי לא יוגש כתב אישום והפרשה תדעך בעוד מספר שבועות, ואף אמרו: "זה דומה יותר לכותרות הכלכליות נגד חוגג לאורך השנים, כולל התביעות, כולם יודעים איך זה נגמר, גם כאן זה ייגמר בצורה דומה".

יו"ר הקבוצה אלי אוחנה יצא לפנות בוקר למרוקו יחד עם משלחת ההתאחדות לכדורגל ויחזור בשלישי. לאיש המשק מאיר הרוש נולד נכד, הוא אמור לטוס למיאמי לראות אותו ו"ייעדר" מהמשחק נגד מכבי תל אביב, אך יספיק להכין את כל הציוד הנדרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully