וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאן: "ראיתי שחקנים יורדים על עצמם קצת. כנראה זה עניין ישראלי"

מאמן בית"ר ירושלים מאוכזב מה-0:0 מול חדרה: "צריכים להתבונן במראה. אני אחראי ואני אעשה את זה". על פרשת חוגג: "להגיד שזה משפיע זה קל מדי". בואצ'י ירד עצבני לאחר שהוחלף ובעט בבקבוק מים

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:0/ספורט1

בצל מעצרו של משה חוגג ופרשת "המשחק הגדול", בית"ר ירושלים קיוותה לשים את הצרות בצד ולשמח את הקהל עם כדורגל טוב וניצחון ביתי על הפועל חדרה, אבל שני הדברים לא קרו ובוז נשמע בטדי הערב (שבת) ב-0:0 המאכזב. אוראל דגני היה קרוב להכריע בדקה ה-94, אבל הכדור שלו פגש את המשקוף וכל שנותר לבית"ר זה להתנחם בשער נקי ראשון בטדי ב-2021.

ריצ'מונד בואצ'י נראה מאוד עצבני אחרי שהוחלף בדקה ה-57. הגנאי ירד לספסל בכעס בעט בבקבוק מים והטיח אחד נוסף על הרצפה.

שחקן בית"ר ירושלים, ריצ'מונד בואצ'י. דני מרון
לא היה שקט. ריצ'מונד בואצ'י/דני מרון

ארווין קומאן, מאמנה של בית"ר ירושלים: "היה משחק בינוני וכמובן שאני לא מרוצה מההופעה שלנו. במחצית הראשונה היה לנו קצת מזל. במחצית השנייה הצלחנו להחזיק יותר בכדור והיו לנו כמה מצבים. אני צריך להיות כן, היה משחק בינוני מאוד. הכול היה תלוי במסירה האחרונה ואם המסירה האחרונה לא טובה, אתה לא יכול לכבוש. אנחנו צריכים לאושש את השחקנים לקראת המשחק הקרוב. נצטרך לשחק טוב יותר במשחק הקרוב כי היום היה משחק מאכזב. ראיתם גם הרבה שחקנים שמדברים אחד עם השני ויורדים על עצמם קצת, אבל זה לא רק אצלנו בקבוצה, אלא עניין ישראלי כנראה. אנחנו צריכים להתבונן במראה ואני אעשה את זה כי אני אחראי. לא שיחקנו במשך שלושה שבועות וקיבלנו שחקנים מאוחר מאוד, אבל זה לא תירוץ. לא שיחקנו עם מספיק אנרגיה".

על מה שקורה מסביב: "להגיד שזה משפיע זה קל מדי. אולי זה משפיע, אבל אנחנו מתאמנים וצריכים לעשות את העבודה שלנו". על המפגש עם בני סכנין: "כל משחק בבית"ר הוא מיוחד, אבל ברור שאני מודע ליריבות עם סכנין".

עוד בוואלה!

צמודות בטבלה: בית"ר ירושלים והפועל חדרה נפרדו ב-0:0 חלש

לכתבה המלאה
מאמן בית"ר ירושלים, ארווין קומאן. דני מרון
"לא שיחקנו עם מספיק אנרגיה". ארווין קומאן/דני מרון

ביום שלישי מצפה לבית"ר ירושלים משחק טעון, בחוץ מול בני סכנין במסגרת מחזור אמצע השבוע, ואילו הפועל חדרה תתארח אצל מכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully