וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינבינדר: "השחקן הכי טוב בארץ יודע להעניש כשנותנים לו"

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 20:08

קפטן הפועל תל אביב התאכזב מההצגה של אצילי וביקר את חוסר האחידות בשיפוט. קלינגר על שערים 4-5: "התקנון לא הגיוני, מישהו צריך לתת על זה את הדעת". תשלום על הנזקים בשערי 10-11 יידרש ממכבי חיפה

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי חיפה 3:1/ספורט1

1. מאוכזבים מהתוצאה, מעודדים מהיכולת. זה מה שאפשר היה לשמוע אצל כל אחד ואחד בהפועל תל אביב בסיום ההפסד 3:1 למכבי חיפה אתמול (ראשון). בקבוצה נשמעו ביקורות על השערים ("לא מתאים לקבוצה בליגת העל לספוג אותם") אך בהתחשב באילתורים בהגנה וביכולת הטובה במחצית הראשונה, האדומים יוצאים מעודדים לקראת הביקור אצל הפועל באר שבע ביום רביעי.

לאורך השבוע ניר קלינגר חזר ואמר שהוא לא רוצה לראות יכולת דומה לדרבי וחיפש לשחק כדורגל. השינוי עם שלומי אזולאי בקישור, הלחץ והאגרסיביות באו לידי ביטוי במחצית הראשונה, והשחקנים הודו: "השער של אצילי ריסק, של דין דוד גמר, גולים קלים מדי בזמן שאנחנו יורקים דם כדי להגיע למצבים". ובכל זאת במועדון מרגישים שההפסד נפל גם על איכות: "אנחנו לא מקבלים מספיק מהחלוצים כדי לגמור משחק, נצטרך לקבל מהם מספרים טובים יותר כדי לנצח קבוצות כמו מכבי חיפה, מכבי תל אביב ובאר שבע".

שי אליאס שחקן הפועל תל אביב מול בן שהר שחקן מכבי חיפה. דני מרון
"אנחנו יורקים דם כדי להגיע למצבים"/דני מרון

2. במועדון נשמעה ביקורת על חוסר האחידות של השיפוט והעובדה שבעקבות העונש לשערים 4-5 והחובה לקנות כרטיס נשארו אלפי אוהדים בחוץ. ניר קלינגר התייחס לכך בסיום ואמר:"מאוד עצוב לי ומצער אותי מה שקרה עם הקהל. הם הנשק מספר 1 שלנו, זה לא התפקיד שלי ולא העניין שלי, אבל אני יודע שההנהלה ואודליה בראש הפכו את העולם למצוא מתווה".

"התקנון לא הגיוני", המשיך קלינגר. "בן אדם קונה מנוי, ובגלל 5-10 אוהדים שקנו חפצים 4,500 מנויים לא יכולים להיכנס. המועדון ניסה למצוא כל מיני דרכים והייתה בעיה. אני חושב שזה לא הגיוני שמנוי צריך לקנות כרטיס, אך הכריחו את המועדון לעשות את זה. אני מאוד עצוב מזה שהקהל ההארד קור של 4-5 רובם לא היו היום, מישהו צריך לתת על זה את הדעת, לא יכול להיות שבן אדם צריך לקנות כרטיס פעמיים על לא עוול בכפו".

על המשחק אמר המאמן: "חיפה לא הפתיעו בשום דבר, בשתי דקות התהפך לנו המשחק, עשינו הכל נכון, שלטנו לפרקים, עשינו מעברים נכון, אבל בשתי דקות של שגיאות ויכולת אישית זה עלה לנו במשחק. כשמוסיפים את כל ההחלטות ההפכפכות, זה קשה שמחליטים, הולכים ל-VAR ומשנים, הייתה נפילה של חזיזה בפנדל ובדקו את זה ב-VAR, אם בדקו ואין פנדל אז אני מנסה להבין את קבלת ההחלטות, זה חלק מהמשחק. אני מפרגן לאליאס ויואב על זה ששינו תיפקוד ועשו את זה מחוייבים ועם כל הלב, פציעות זה חלק מהמשחק ואין לנו 25 שחקנים, צריך לאלתר והצלחנו לאלתר".

על דני גרופר אמר קלינגר: "הענין של דני הוא ברור, קודם כל הוא התאמן לאורך כל התקופה ועשה אפילו אימונים יותר קשים של השלמות. אני מאוד מקווה שהדברים יסתדרו, הוא חלק מסגל הקבוצה, פשוט היו עניינים של חוזים ואני מקווה שהדברים יסתדרו. הוא בחור מאוד חיובי, אוהב את הקבוצה, השחקנים אוהבים אותו, וכמו שאמרתי לפני המשחק - הקבוצה הייתה צריכה אותו, הוא הראה נכונות ואני מקווה שהדברים יסתדרו. הוא שחקן חשוב מאוד שיכול לשחק בכמה עמדות, הוא עשה משחק מצוין היום".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דן איינבינדר שחקן הפועל תל אביב מול דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. דני מרון
"כל הכדורגל נענש היום". דן איינבינדר/דני מרון

3. דן איינבינדר התייחס לשיפוט ופירגן לעומר אצילי: "הפסדנו את המשחק גם בגלל טעויות שיכולנו למנוע, וגם בגלל שבמכבי חיפה משחק השחקן הכי טוב בארץ וכשנותנים לו את השניה הזאת הוא יודע להעניש. אני חושב שגם החלטות השיפוט הקטנות השפיעו. הצהוב השני לחגיגה על הצגה, ואם פנדל על אצילי אז היה פנדל על דוידה לפני. אם השיפוט היה יותר אחיד זה יכול היה לעזור לנו. וכמובן הקהל שהוא חלק גדול מאיתנו, נותן תמיכה ואנרגיה בכל משחק בית, כל הכדורגל נענש היום, מי שקבל את החוק המיותר הזה גרם לאוהדים לכעוס, למועדון לכעוס ופגע בנו. צריך למצוא פתרונות קצת יותר יצירתים, הכדורגל הפסיד בגדול מההחלטה הזאת".

הקפטן אמר לקראת הפועל באר שבע: "ביום רביעי זה אתגר לא פחות גדול ממכבי חיפה, זאת זכות גדולה לשחק במשחקים האלה, נתעשת יום יומיים, נלמד את היריבה, וננסה לבוא ולשחק כדורגל חיובי, יצירתי וטוב. היום שיחקנו לרוב כדורגל טוב, אחננו צריכים להתעודד מהיכולת ולקחת את זה קדימה".

אוהדי מכבי חיפה בבלומפילד. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים,
הנזק שגרמו אוהדי מכבי חיפה בשערים 10-11/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

4. במועדון הופתעו מהנזקים שהשאירו אוהדי מכבי חיפה בשערים 10-11 והבינו בסיום כי זה נעשה בשל העובדה שאותם שערים מזוהים עם אוהדי מכבי תל אביב. יחד עם זאת, במועדון אמרו שהחברה המנהלת את אצטדיון בלומפילד תשלח למכבי חיפה דרישת תשלום עבור הנזקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully