וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "נבחרת? כבוד גדול שמזכירים אותי בנושא הזה"

מאמן מכבי חיפה נשאל על מועמדות אפשרית לנבחרת והתייחס גם ליכולת של קבוצתו: "היינו בינוניים. אנחנו שואפים לשחק הרבה יותר טוב". האוהדים הירוקים שברו כיסאות וריססו כתובות באצטדיון

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי חיפה 3:1/ספורט1

מכבי חיפה ניצחה הערב (ראשון) את הפועל תל אביב בחוץ בפעם השביעית ברציפות (!), הפעם 1:3 והיא צימקה שוב את הפער מהפועל באר שבע לשתי נקודות בלבד. ברק בכר נשם לרווחה לאחר המשחק ויודע שהקבוצה שלו יכולה לשחק הרבה יותר טוב. לאחר המשחק הותירו אוהדי מכבי חיפה נזק רב בשערים 10-11. האוהדים השאירו כיסאות שבורים וריססו בין היתר "גרמניה זונות, אלופת המדינה".

אוהדי מכבי חיפה בבלומפילד. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים,
הכתובות של אוהדי מכבי חיפה לאחר המשחק/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים
אוהדי מכבי חיפה בבלומפילד. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים,
שערים 10-11 לאחר המשחק/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים
שחקני מכבי חיפה מודים לקהל. דני מרון
כמו שור מול בד אדום. שחקני מכבי חיפה מודים לקהל/דני מרון
אוהדי מכבי חיפה. דני מרון
שוב סיפקו מופע/דני מרון

ברק בכר אמר אחרי המשחק: "רצינו להתחיל חזק ולמנף את הקצב מחמישי, אבל לא הצלחנו לצערי", הודה ברק בכר. "לשמחתי כן עשינו את זה בחצי השני, ולא סתם אומרים שעדיף מאוחר מאשר אף פעם".

עוד אמר בכר: "אליפות? זה עוד רחוק, אנחנו סך הכול במחזור העשירי. אני מסכים שמכבי חיפה הייתה בינונית, אנחנו שואפים לשחק הרבה יותר טוב. לאט לאט ניכנס לקצב, גם בליגה. המעבר מאירופה לליגה הוא לא פשוט".

על נבחרת ישראל: "נבחרת ישראל? כרגע אני במכבי חיפה. כבוד גדול מאוד שמזכירים אותי בהקשר של הנבחרת אבל זה עוד מוקדם. בכר סיכם: "אני חייב מילה על הקהל, הם דחפו אותנו בסיום ואני מקווה שנמשיך לנצח כדי לשמח אותם".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
יצא בידיים ריקות. ניר קלינגר/דני מרון

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר המאוכזב אמר בסיום: "קשה לסכם. דקה לפני המחצית ודקה אחרי המחצית אלה שני אירועים שהפכו לנו את המשחק, שתי שגיאות שלנו. דווקא במשחק טוב, במשחק שקול, במשחק שיכולנו להוציא הרבה יותר, לצערי זה שוב... אני לא רוצה לדבר על החלטות השיפוט, אבל יש מה לבדוק ולכן אני לא אדבר על זה. בשער השני הייתה קרן שלנו, הכדור הגיע אל בן ביטון שאיבד את הכדור ויצא מהעמדה שלו. זו שגיאה. כל ההכנה שעשינו עבדה פרפקט וחבל שנפלנו בקטנות. מכבי חיפה קבוצה מצוינת, אבל אני חושב שנתנו פייט אדיר. התחרבש לנו בשתי דקות".

מאמן האדומים המשיך ואמר: "אני חושב שגם בדרבי לא נראינו טוב, היום נראינו טוב. הפגרה לא פגעה בנו מבחינת העבודה והטקטיקה. חסרים לנו שחקנים. היום אלתרנו והאלתור עבד יפה מאוד. השחקנים עשו את הדברים טוב מאוד, גם אושר דוידה עד שהוא נפגע היה טוב. היה משחק שקול וקצבי, אבל זהו. אין לי יותר מה לנתח עד שלא אראה את המשחק שוב".

לגבי השאיפות של האדומים העונה אמר המאמן: "אנחנו שואפים הכי גבוה שאפשר. אנחנו בסדרה של שלושת המשחקים הקשים, כל הקבוצות עוברות את הסדרה הזו, היא קשה. מבחינת יכולת ונקודות זה שני דברים שונים. בדרבי שיחקנו לא טוב והשגנו נקודה, היום שיחקנו יותר טוב ולא השגנו נקודות. פעם ההיסוסים של השיפוט זה לטובתך ופעם נגדך. היו החלטות קשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully