וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתבססת במקום השלישי: באייר לברקוזן ניצחה 1:3 בחוץ את לייפציג

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 21:17

שערים של וירץ, דיאבי ופרימפונג סידרו לאורחים ניצחון מרשים מול לייפציג המאכזבת. אחרי הניצחון על מכבי חיפה, אוניון ברלין הפסידה 2:1 דרמטי בפרנקפורט

תקציר: ר.ב. לייפציג - באייר לברקוזן 3:1/ספורט1

המחזור ה-13 בבונדסליגה הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם שני משחקים. בראשון מביניהם, אוניון ברלין הפסידה 2:1 לאיינטרכט פרנקפורט. ר.ב. לייפציג המשיכה את העונה המאכזבת שלה והפסידה 3:1 בבית לבאייר לברקוזן, שמתבססת במקום השלישי.

שחקן אוניון ברלין מקס קרוזה בועט פנדל נגד איינטרכט פרנקפורט. Alex Grimm, GettyImages
קרוזה איזן זמנית בפנדל, אבל אוניון ברלין נכנעה בתוספת הזמן/GettyImages, Alex Grimm

איינטרכט פרנקפורט - אוניון ברלין 1:2

המארחת נעצרה לאחר שני ניצחונות רצופים שהרחיקו אותה מעט מהקו האדום, אבל לא הצליחה להמשיך במומנטום נגד הקבוצה שגברה על מכבי חיפה ביום חמישי האחרון. דג'יבריל סואו העניק לפרנקפורט את היתרון במחצית הראשונה (22), לאחר ההפסקה מקס קרוזה כבש בבעיטת עונשין מ-11 מטרים (62) ואיזן את התוצאה, אבל עמוק בתוך תוספת הזמן הגיע אוביטה אנדיקה והבקיע שער ניצחון לזכות המארחת (95).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פלוריאן וירץ באייר לברקוזן. רויטרס
הכוכב העולה של הכדורגל הגרמני. פלוריאן וירץ/רויטרס

ר.ב. לייפציג - באייר לברקוזן 3:1

אחרי ה-0:5 המוחץ על ברוז' בליגת האלופות, לייפציג קיוותה להתחיל לנצח גם בליגה ומשחק ביתי מול יריבתה הפוטנציאלית על המקום בליגת האלופות, היה הזדמנות מצוינת עבורה. אלא שללברקוזן היו תוכניות משלה והיא השיגה ניצחון מרשים מאוד שמבסס אותה במקום השלישי בעוד שלייפציג רחוקה כבר 4 נקודות מהטופ 4 למרות סגל מבטיח מאוד. מוסא דיאבי כבש שער שנפסל כבר בדקה השמינית בגלל נבדל, אבל פלוריאן וירץ הלוהט קבע 0:1 לאורחים בדקה ה-21 ודיאבי עצמו הכפיל כעבור 13 דקות. אנדרה סילבה צימק (62) בנגיחה יפה, אבל פרימפונג (64) קבע 1:3 בבעיטה שפגעה באנחליניו ונכנסה פנימה. דומיניק סובוסלאי היה יכול להגביר את המתח בדקות האחרונות, אבל החמיץ פנדל בדקה ה-88 וסתם את הגולל על הסיכויים של לייפציג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully