וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס דיקי חתם בהפועל חיפה, מוריס ווטסון צפוי להצטרף לראשון לציון

28.11.2021 / 19:38

הסנטר (2.09, 25) ששיחק העונה בגוטינגן יחזק את קבוצה מהכרמל. הרכז (1.78, 29) שהצטיין בפולין אמור להצטרף כזר חמישי לקבוצה של גיא גודס

גיא גודס מוצג כמאמן נבחרת ישראל בכדורסל/צילום: דני מרון. עריכת וידאו: ניר חן

בעוד ליגת העל בכדורסל נמצאת בפגרה, קבוצות הליגה עושות מאמצים גדולים על מנת להתחזק כדי לשפר את ההופעה שלהן.

מכבי ראשון לציון צפויה לצרף את הגארד האמריקאי מוריס ווטסון ששיחק עד לאחרונה במדי טורון מהליגה הראשונה בפולין, ועל פי דיווחים היום (ראשון) באירופה שוחרר מהקבוצה. ווטסון (28, 1.78) אמור להיות הזר החמישי של הכתומים, שמחפשים להתחזק בשתי עמדות הפנים במקביל, כשבכל משחק יתלבשו ארבעה זרים. בראשון לציון עדיין לא שחררו באופן רשמי את הזרים מוריס קמפ ומאליק דיים, אך שניהם אמורים לעזוב בתקופה הקרובה.

ווטסון החל את קריירת המכללות שלו בבוסטון, ועבר לקרייטון שם סיים בשנת 2017. אחרי שנה בחוץ חתם בליידן מהליגה ההולנדית, זכה בתואר מלך האסיסטים ובגביע המקומי. הוא המשיך את הקריירה המקצוענית שלו בפורלי מהליגה השנייה באיטליה ובגמליק מהליגה השנייה בטורקיה לפני שהגיע לטורון הקיץ ועד לאחרונה רשם 17.6 נקודות, 10.9 אסיסטים ו-4.7 ריבאונדים למשחק.

ג'יימס דיקי הפועל חיפה. האתר הרשמי של הפועל חיפה, אתר רשמי
המחליף של ג'יימס תומפסון. ג'יימס דיקי/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חיפה

הפועל חיפה מצאה מחליף לג'יימס תומפסון: הסנטר ג'יימס דיקי חתם בקבוצה ויחליף את ג'יימס תומפסון שעזב בשבוע שעבר את האדומים. דיקי (25, 2.09) הוא בוגר אוניברסיטת צפון קרוליינה גרינסבורו משנת 2020. את הקריירה המקצוענית שלו החל בהונגריה שם רשם בקבוצת שדק 12.8 נקודות ו-13.1 ריבאונדים למשחק. העונה חתם בגוטינגן הגרמנית ורשם 6.6 נקודות ו-6.1 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully