וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואל אמביד על הקורונה והפחד: "כבר חשבתי שלא אצליח לצאת מזה"

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 13:03

סנטר פילדלפיה חזר למגרשים אבל חשף: סבלתי מכאבי ראש וקשיי נשימה, והדבר הזה "היכה בי ממש חזק". וגם: פיניקס מתכוננת לקרב הגדול מול גולדן סטייט

שחקני וושינגטון וויזארדס מתאמנים לקראת המשחק נגד אורלנדו/מתוך הטוויטר של וושינגטון

כוכב פילדלפיה ג'ואל אמביד חזר הלילה (בין שבת לראשון) בסערה למגרשים, וקלע 42 נקודות אחרי שנעדר במשך תשעה משחקים בגלל קורונה - אבל עדיין לא הצליח למנוע מהסיקסרס להפסיד 121:120 למינסוטה אחרי שתי הארכות. הסנטר שיחק 45 דקות במשחקו הראשון מאז שנמצא חיובי לקורונה ב-8 בנובמבר. הוא הוסיף 14 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-2 חסימות ונשלח לקו 21 פעמים, אבל החטיא את הזריקה המכריעה ובסיום סיפר עד כמה חשש לבריאותו בזמן שחלה בקורונה.

"אני באמת חשבתי שלא אצליח לצאת מזה", אמר אמביד על ההתמודדות של עם הנגיף, "זה היה עד כדי כך גרוע. אז אני אסיר תודה על זה שאני יושב כאן היום, אני פשוט שמח שזה נגמר". לדברי אמביד, שמחוסן לקורונה, "הדבר הזה היכה בי ממש חזק, היו לי בעיות נשימה וכאבי ראש גרועים יותר ממיגרנה".

ג'ואל אמביד פילדלפיה סיקסרס. Mitchell Leff/, GettyImages
חוויה מפחידה. אמביד/GettyImages, Mitchell Leff/

אמביד פגש את קרל אנתוני טאונס, סנטר מינסוטה שעמו היה מסוכסך אחרי משחק שבו התעמתו והורחקו, אבל טאונס - שאיבד את אמו אחרי שחלתה בקורונה - אמר שהוא שמח לראות את אמביד על המגרש. "זה גדול מכדורסל", אמר, "ראיתי אנשים מתים מהדבר הזה".

אמביד אמר ש"למען האמת, לא חשבתי שאוכל לשחק הערב, כך שמבחינתי זה נס ששיחקתי כל כך הרבה. אבל זה בסדר. ההפסד הלילה הוא בגללי. רשמתי ארבעה איבודים והחטאתי כמה זריקות עונשין".

עוד בוואלה!

בארה"ב ניתחו: "דונצ'יץ' רצה להימנע מאבדיה, אך גם העניש אותו"

לכתבה המלאה
דווין בוקר פיניקס סאנס. Elsa, GettyImages
יש למה לחכות. בוקר/GettyImages, Elsa

פיניקס השלימה הלילה ניצחונות בק-טו-בק בניו יורק, ואחרי שניצחה את הניקס הרשימה גם ב-107:113 על ברוקלין כדי לרשום ניצחון 16 ברציפות. "אנחנו שולטים בניו יורק", צעקו שחקני פיניקס בחדרי ההלבשה, וכעת הסאנס ינסו להשוות את שיא המועדון ולרשום 17 ניצחונות רצופים, וזה יקרה ביום שלישי בלילה, כשפיניקס (3:17) תארח את הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה, גולדן סטייט (2:17) למשחק הגדול של הליגה בין שתי הקבוצות הטובות ב-NBA.

"אני מחכה לזה בקוצר רוח", אמר דווין בוקר, שקלע 30 נקודות מול הנטס, "ברור שזה לא משחק מכריע, זה לא פלייאוף. אבל כולנו יודעים שזה יהיה משחק עם הרבה אנרגיות. שתי הקבוצות עם המאזן הכי טוב בליגה. יהיה משחק אינטסיבי, כיף גדול".

ג'יימס הארדן ברוקלין נטס. Elsa, GettyImages
לא מוצא את עצמו בלי קיירי. הארדן/GettyImages, Elsa

בצד השני, ג'יימס הארדן נעצר מול השמירה של מיקל ברידג'ס והסתפק ב-4 מ-15 מהשדה, והודה שהוא מחפש את האיזון בין הצורך לקלוע או לנהל את המשחק בהיעדרו של קיירי אירוווינג. "למען האמת, אני מנסה לפענח את זה כרגע", אמר הארדן, "אני מנסה לפענח מתי לקלוע, מתי להיות פליימייקר, מתי לנהל את ההתקפה, מתי לעשות קצת מהכול... זה נהיה קצת קשה מאז ש - ממתישהו - זה נהיה קשה ואני מנסה לפענח את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully