וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבר לניר ורז הרשקו זכו במדליית ארד בגרנד סלאם אבו דאבי

28.11.2021 / 16:23

אחרי גפן פרימו, גם שתי הג'ודוקא השיגו מדליות בתחרות. לניר גברה על ברולי הסלובנית, הרשקו ניצחה את גספריאן מרוסיה

אחרי שגפן פרימו כבר סידרה לנבחרת הנשים של ישראל בג'ודו מדליית ארד בגרנד סלאם אבו דאבי, גם ענבל לניר ורז הרשקו זכו במדליית ארד בתחרות.

ענבר לניר, המתמודדת בקטגוריית המשקל עד 78 ק"ג, החלה את דרכה ברבע הגמר מול אמה ריד הבריטית, הפסידה לה באיפון ונשרה לבית הניחומים. בקרב השני שלה ניצחה לניר את באיפון את מיגלה דודנייטה מליטא ובכך הבטיחה את מקומה בקרב על מדליית הארד, שם ניצחה את פטריציה ברולי הסלובנית.

הרשקו, המתמודדת בקטגוריית המשקל 78+ ק"ג, גברה באיפון על הילאל אוזטורק מטורקיה בשלב רבע הגמר. בחצי הגמר היא נכנעה ללאה פונטיין מצרפת ונשרה לקרב על הארד, שם ניצחה אתאנז'לה גספריאן מרוסיה באיפון.

ענבר לניר ג'ודוקא ישראלית. עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל
גם היא זכתה בארד. לניר/הוועד האולימפי בישראל, עמית שיסל

ענבר לניר: "שמחה לסיים ביום כזה עם מדליית ארד. בקרבות הראשונים לא הרגשתי במיטבי ובכל זאת אני שמחה שבעזרתם של שני הרשקו ועידו בר עליתי לקרב על הארד בנחישות וסיימתי את התחרות והשנה עם מדליה, רוצה להודות לכל מי שמלווה ועוזר לי- נבחרת הנשים והצוות המקצועי, איגוד הג'ודו והעומד בראשו משה פונטי ולנותני החסות שלי אלטמן, ביטוח ישיר ודנאל מוטורס".

רז הרשקו: "אני שמחה לסיים את השנה עם מדליה, אבל קצת מאוכזבת שלא הצלחתי להשיג יותר. אני מסיימת את התחרות ואת סבב התחרויות העולמי לשנת 2021 עם תחושה טובה מאוד והישגים חשובים שיתנו לי ביטחון רב לעונת התחרויות בשנת 2022. אני רוצה להודות למאמנים שליוו ותמכו בי לאורך כל השנה וכל התחרות שני הרשקו ועידו בר, לכל צוות נבחרת הנשים ולספורטאיות לפונטי ולנותני החסות שלי על התמיכה הגדולה סלע מדיקל, INX ואדידס ישראל".

המאמן שני הרשקו: "אני שמח מאוד לחתום את 2021 עם שתי מדליות נוספות בגרנד סלאם באבו דאבי (ובסך הכל 3 כולל גפן פרימו). אני גאה מאוד ברז וענבר שמסיימות שנת פריצה משמעותית בקריירה שלהן עם הישגים שיציבו אותן בעשיריה הראשונה בדירוג העולמי בפתיחת 2022. נבחרת הנשים מסיימת את שנת 2021 עם עשרות מדליות בכל התחרויות, מדליה קבוצתית אולימפית, מדליות באליפויות עולם ואירופה ומדליות רבות ויוקרתיות בסבב הגרנד סלאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully