וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוף הגליל מודה: "יש כאן קבוצה טובה, אבל נצטרך להתחזק בינואר"

28.11.2021 / 11:37

העולה החדשה התאכזבה מה-2:1 לסכנין שמה שהיווה הפסד ביתי ראשון, רגע לפני המשחקים מול שלוש הגדולות. גוטי טומלין ינפץ את התחזיות השחורות?

תקציר: הפועל נוף הגליל - בני סכנין 2:1/ספורט1

בהפועל נוף הגליל קיבלו באכזבה גדולה את ההפסד אמש (שבת) 2:1 לבני סכנין. זה היה הפסד הבית הראשון של הקבוצה העונה והתחושה בקרב כל אנשי המועדון היא שאפשר היה להוציא הרבה יותר מהמשחק הזה.

"עשינו טעויות ושילמנו עליהן", אמר המאמן ירון הוכנבוים בסיום, כאשר הוא בעיקר מתייחס לטעויות בחלק האחורי שהביאו לשערים קלים של האורחת. "במחצית הראשונה היינו עדיפים, לאחר מכן בחצי השני היה נראה שהשחקנים מתעייפים וגם הניסיונות שלי לחילופים התקפיים לצערי לא עזרו", הוסיף המאמן.

ירון הוכנבוים מאמן הפועל נוף הגליל. קובי אליהו
החילופים לא עזרו. הוכנבוים/קובי אליהו

בנוף הגליל מקווים שלא להיקלע כעת לתקופה שחורה, שכן שלושת המשחקים הקרובים יהיו נגד שלוש הגדולות, מכבי תל אביב כבר ביום רביעי הקרוב, אחר כך בראשון נגד מכבי חיפה ושבוע לאחר מכן נגד המוליכה הפועל באר שבע. "יש כאן קבוצה טובה, אבל נצטרך להתחזק בחלון בינואר", אמר גורם במועדון. "בכל שבוע אנחנו מתמודדים עם חסרונות של שחקנים ונאלצים לאלתר בעמדות כאלה ואחרות".

בקבוצה מתמודדים מתחילת העונה עם מכת פציעות לא פשוטה. אמש נעדרו הבלם ירין פרץ, המגן אלי בלילתי ששבר את כף רגלו וייעדר לפחות חודש וגם עודד צ'וקול. אליהם צריך להוסיף כמובן את הבלם גוטי טומלין, שנותח בכתפו בברזיל ונמצא כעת בהליך שיקום מתקדם. אגב, בניגוד לתחזיות השחורות, טומלין אמור לחזור לישראל כבר בתחילת חודש ינואר ואם יצליח לשוב למגרשים יוותרו בצוות המקצועי על החתמת בלם זר חדש במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully