וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדי קינדה הודח מהפלייאוף בצורה אכזרית, 28 דקות לסולומון בשחטאר

קשר קנזס סיטי סחט פנדל אבל נפצע בהפסד 2:1 לסולט לייק משער בתוספת הזמן. מרציאנו שיחק לראשונה בליגה ההולנדית ב-0:0 של פיינורד מול טוונטה, שחקן הכנף נכנס כמחליף בניצחון על אינגולץ. שער בכורה לחמד בווסטרן סידני וונדררס

תקציר: ספורטינג קנזס סיטי - ריאל סולט לייק 2:1/ספורט1

תומר חמד החל את עונתו השנייה בליגה האוסטרלית, והיום (ראשון) במסגרת המחזור השני הוא פתח בהרכב, השלים 90 דקות והבקיע את שערו הראשון בווסטרן סידני וונדררס, שסיימה ב-2:2 מול ניוקאסל ג'טס.

החלוץ הישראלי הגיע לסידני אחרי ששיחק אשתקד בוולינגטון פיניקס, המשחקת בליגה האוסטרלית על אף שהיא מגיעה מבירת ניו זילנד. הוונדררס החלו את העונה עם 0:0 ביתי בדרבי נגד סידני FC, וגם הפעם נגד הג'טס הם לא הצליחו לרשום ניצחון בכורה במגרש הביתי.

הג'טס עלו ליתרון בדקה ה-19 בזכות פנדל מדויק של בקה מיקלטדזה בדקה ה-19, אך ברני איביני איסיי קבע שוויון שלוש דקות להפסקה. בדקה ה-49, חמד השלים את המהפך של קבוצתו עם בעיטה חזקה לרשת, אך היתרון החזק מעמד שלוש דקות בלבד ואוליביה בומאל קבע את תוצאת המשחק. במחזור הבא יפגוש חמד את האקסית, וולינגטון פיניקס.

ליאל עבדה שחקן סלטיק. Craig Williamson - SNS Group, GettyImages
פתח ולא כבש. עבדה/GettyImages, Craig Williamson - SNS Group

* גדי קינדה סיים את העונה ב-MLS בצורה כואבת במיוחד. הקשר פתח בהרכב של קנזס סיטי בחצי גמר הפלייאוף במערב נגד סולט לייק. קינדה סחט פנדל אותו תרגם ג'וני ראסל ל-0:1 מהנקודה הלבנה. אלא שדקה לאחר שקינדה הוחלף בגלל פציעה, חוליו סנטוס השווה ל-1:1 ובדקה הראשונה של תוספת הזמן בובי ווד שלח את סולט לייק לגמר עם הסטה מקרוב וקבע 1:2 דרמטי בסיום.

* בכורה מוצלחת לאופיר מרציאנו בליגה ההולנדית. שוער נבחרת ישראל פתח בשער פיינורד אחרי שהשוער הראשון ג'סטין ביילו נדבק בקורונה, ושמר על שער נקי ב-0:0 של קבוצתו מול טוונטה. מדובר במשחק השני ברציפות של מרציאנו בשער פיינורד, אחרי שהוא פתח גם באירופה ב-2:2 מול ספרטה פראג.

* ליאל עבדה פתח בהרכב סלטיק ושיחק 62 דקות ב-1:2 על אברדין. ניר ביטון שנפצע במשחק מול לברקוזן באירופה לא היה בסגל. מדובר בניצחון החמישי של ההופס בששת המשחקים האחרונים.

* מנור סולומון נכנס כמחליף בדקה ה-62 ב-0:1 של שחטאר דונייצק על אינגולץ. קבוצתו חזרה לנצח אחרי ההפסד לאינטר בליגת האלופות ובמאזנה 41 נקודות בדיוק כמו דינמו קייב המוליכה.

* בוריס קליימן שיחק 90 דקות בהפסד של קבוצתו וולוס 2:1 לאולימפיאקוס. קליימן ספג את השער השני בתוספת הזמן אחרי שרשם הצלה ענקית בדקהה -18. מדובר בהפסד הליגה השלישי ברציפות של השוער הישראלי וקבוצתו.

* גידי קניוק פתח בהרכב צ'ונבורי נגד רצ'אבורי בליגה התאילנדית. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-59 כאשר קבוצתו הוליכה 0:1, ובלעדיו הם כבשו עוד פעמיים בדרך ל-0:3 בסיום. קבוצתו של קניוק מדורגת במקום השלישי בליגה אחרי 15 מחזורים.

* יונס מלדה שיחק דקה כמחליף ב-1:3 הביתי של גנט על סטנדרד ליאז' בליגה הבלגית. קבוצתו התקדמה למקום השביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully