וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה לא כבשה משחק רביעי ברציפות: "זה ישתחרר"

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 10:23

מנחם קורצקי יצא מעודד מה-0:0 מול בית"ר ירושלים: "עוד נמצא את השער, בעיקר אם נמשיך לשחק כפי ששיחקנו היום". בקבוצה נערכים לרצף המאתגר

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:0/ספורט1

בהפועל חדרה מנסים שלא להיכנס ללחץ מהתוצאות האחרונות של הקבוצה, אחרי התיקו המאופס אמש נגד בית"ר ירושלים בטדי. מצד אחד סיימה חדרה את שני המשחקים האחרונים שלה בתיקו אפס ולא הפסידה, אך אמש זה היה המשחק הרביעי שבו השחקנים של מנחם קורצקי, לא כבשו שער, דבר שמדאיג מאוד את המאמן ואת ראשי המועדון.

"השחקנים האיכותיים יותר שלנו, לא שיחקו הרבה זמן והם חוזרים עכשיו ומסירים חלודה", אמר המאמן קורצקי, אחרי עוד משחק ללא הבקעת שערים ובלי הרבה מהלכים תכליתיים של קבוצתו בהתקפה, "אני מאוד מאמין ביכולת של השחקנים, מאמין שבסופו של דבר זה ישתחרר ואנחנו כן נמצא את השער. בעיקר אם נמשיך לשחק כפי ששיחקנו היום, הגענו למצבים או חצאי מצבים ובסוף הכדור ייכנס. הצלחנו מצד שני לייצב את ההגנה ולא ספגנו, זה משהו שהיה חשוב לנו בשני המשחקים האחרונים. זה נותן בטחון לקבוצה וצריך להמשיך ככה".

שחקן הפועל חדרה מקסים פלקושצ'נקו. שלומי גבאי
זה יבוא, אבל מתי? חדרה/שלומי גבאי

המאמן נשאל האם הוא מודאג מכך שקבוצתו לא ניצחה ארבעה משחקים והשיב: "אתם סופרים את זה אבל אני לא רואה את זה ככה. הפעם בניגוד לשלושת המשחקים הקודמים, כן הגענו למצבים ושיחקנו כדורגל. הנענו כדור, השתחררנו מהלחץ ואני בטוח שגם השערים יגיעו בסופו של דבר. אני מקבל בחדרה את כל מה שאני צריך, הקבוצה עובדת. נכון שהיתה לנו תקלה, עם שני משחקים לא טובים, אבל בסך הכל יש פה סגל טוב ובסופו של דבר נגשים את המטרות שלנו".

כבר בעוד יומיים תשחק חדרה בחוץ נגד מכבי פתח תקוה ובשבת תשלים משחק שלישי בתוך שמונה ימים, בבית נגד בני סכנין. בחדרה מקווים לצבור נקודות בשני המשחקים הללו כי לאחר מכן תחל הקבוצה את סדרת שלושת המשחקים נגד הגדולות - מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully