וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההגבלות החדשות: בוטל טורניר בישראל, חשש בקרב הקבוצות

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 9:13

במסגרת הניסיון לבלום את זן האומיקרון, קבינט הקורונה סגר את הגבולות לזרים לשבועיים: טורניר נערים א' כבר בוטל, עולם הספורט בכוננות

תקציר: מכבי חיפה - אוניון ברלין 1:0/ספורט1

המאבק של מדינת ישראל בווריאנט הדרום אפריקני משפיע גם על עולם הספורט. קבינט הקורונה אישר מספר החלטות בניסיון לבלום את התפשטות זן האומיקרון בארץ, כולל שורת הגבלות חדשות, שרובן מתמקדות במתווה הכניסה והיציאה מישראל.

הבולטות שבהן היא סגירת הגבולות לאזרחים זרים למשך שבועיים. ייתכן שהדבר עשוי להשפיע על נחיתה של זרים חדשים, שאמורים היו להצטרף לקבוצות הישראליות לקראת החלון של ינואר. מכבי תל אביב לשמחתה מארחת ביורוליג רק ביום חמישי הבא כך שיהיה לה מספיק זמן כדי להיערך ולבחון את המצב. עם זאת, ביום שלישי אמור להתקיים בישראל משחק במסגרת הליגה הבלקנית.

ג'יאני אינפנטינו נשיא פיפ"א עם אורן חסון יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הנה, זה חוזר. אורן חסון וההתאחדות/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

בינתיים, ההתאחדות לכדורגל כבר הודיעה הבוקר (ראשון) ש"בעקבות התפשטות הווריאנט ושינוי ההנחיות באירופה, טורניר ההכנה לאליפות אירופה של נערים א' שתוכנן להתקיים השבוע בישראל בהשתתפות נבחרות הנערים של ישראל, ספרד, אנגליה ופורטוגל - בוטל".

ישראל תארח בקיץ את יורו U17, ובימים הקרובים אמור היה להתקיים פה טורניר הכנה מסקרן שבו ישראל אמורה הייתה לפגוש נבחרות איכותיות כמו ספרד, אנגליה ופורטוגל - אך כאמור הוא התבטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully