וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 נקודות לאבדיה, וושינגטון גברה 114:120 על דאלאס ודונצ'יץ'

הישראלי תרם ריבאונד ואסיסט ב-19 דקות, ביל הוביל את הוויזארדס לניצחון שני תוך יממה עם 26 נקודות. הסלובני רשם דאבל-דאבל של 33 נקודות ו-10 אסיסטים

שחקני וושינגטון וויזארדס מתאמנים לקראת המשחק נגד אורלנדו/מתוך הטוויטר של וושינגטון

האם וושינגטון יוצאת מהתקופה השלילית אליה נקלעה דווקא במערב? מסתמן שכן. הוויזארדס גברו הלילה (בין שבת לראשון) 114:120 בחוץ על דאלאס מאבריקס של לוקה דונצ'יץ' בדרך לניצחון שני ברציפות, יממה בלבד לאחר שניצחה באוקלהומה סיטי. דני אבדיה סיים את המשחק עם 7 נקודות, ריבאונד ואסיסט אחד ועם 3 מ-7 מהשדה ב-19 דקות מהספסל.

האורחת הגיעה למשחק ללא הרכז הפותח ספנסר דינווידי, שלא משחק שני לילות ברציפות כדי להקל על החזרה מהפציעה הקשה שסבל ממנה אשתקד. את מקומו בחמישייה תפס ארון הולידיי, שקלע שלשה מוקדמת שנתנה לקבוצתו יתרון 5:6. בראדלי ביל התחיל להתחמם, ולאחר מספר סלי שדה התפנה גם לאסיסטים, כאשר ארבע דקות לסוף הרבע הראשון מצא את אבדיה שקלע מטווח קצר וקבע 21:28 לאורחת. הפורוורד הישראלי אף הוסיף שלשה כדקה וחצי לסוף הרבע הראשון, שהסתיים ב-36:41 לקבוצה מהבירה.

בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס מול קריסטאפס פורזינגיס, דאלאס מאבריקס. רויטרס
עוד ניצחון חוץ לוויזארדס. ביל מול פורזינגיס/רויטרס

דאלאס הפכה את התוצאה ברבע השני, הרבה בזכות טריי ברק שעלה מהספסל ותרם התקפית. קריסטאפס פורזינגיס קלע פעמיים בדקה האחרונה של המחצית וקבע 61:69 לטקסנים. לוקה דונצ'יץ', הכוכב הסלובני של המאבריקס, היה המוציא לפועל הבלעדי של קבוצתו ברבע השלישי, אך אחרי שקבע 85:85, אבדיה הגיב עם סל יפה בתוך הצבע בדרך לנקודות האחרונות שלו במשחק.

הרבע האחרון היה צמוד במיוחד, כאשר דונצ'יץ' העניק למקומיים יתרון 107:108 פחות מארבע דקות לבאזר. שתי הקבוצות הרבו להחטיא מאותו הרגע, עד שדקה וחצי לסיום קייל קוזמה שבר שוויון עם שלשה גדולה שקבעה 109:112 לוויזארדס, הורידה את הקבוצות לפסק זמן שבסיומו חזר אבדיה לפרקט. דניאל גאפורד הגדיל את הפער עם הטבעה, טים הרדוואי ג'וניור צימק ל-114:112 עם שלשה 49 שניות לסיום. קנטביוס קולדוול פופ קלע סל חשוב כחצי דקה לסיום שקבע 112:116 לוויזארדס, דונצ'יץ' צימק עם סל לשתי נקודות, אך אחרי שקולדוול פופ דייק מקו העונשין, הסלובני החטיא שלשה קשה וקייל קוזמה סגר סיפור מקו העונשין.

עוד בוואלה!

9 נקודות לאבדיה ב-99:101 של הוויזארדס באוקלהומה סיטי

לכתבה המלאה
לוקה דונצ'יץ' , שחקן דאלאס מאבריקס. רויטרס
לא קיבל מספיק עזרה מחבריו. דונצ'יץ'/רויטרס

בראדלי ביל הוביל את המנצחת עם 26 נקודות ו-7 אסיסטים, קייל קוזמה הוסיף 22. לוקה דונצ'יץ' סיים עם דאבל - דאבל של 33 נקודות ו-10 אסיסטים, אך לא זכה למספיק סיוע מחבריו, כאשר הקלע השני בקבוצה היה טריי ברק, שב-11 דקות בלבד קלע 14 נקודות. רגע לפני שהיא ממשיכה למסע החוץ בסן אנטוניו, הוויזארדס טיפסה למקום השלישי במזרח עם מאזן 7:13, זהה לזה של מיאמי השנייה. דאלאס ירדה למקום החמישי במערב והיא עם מאזן 8:10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully