וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימיליאנו אלגרי: "אם נהיה ריאלים, יירד מאיתנו לחץ"

מאמן יובנטוס ניסה להוריד ציפיות אחרי אטאלנטה: "חושבים שרק בגלל השם שלנו נזכה באליפות, ניאבק על מקום ברביעייה הראשונה"

תקציר: יובנטוס - אטאלנטה 1:0/ספורט1

מסימיליאנו אלגרי מתעקש שיובנטוס לא הייתה מועמדת לזכייה באליפות וצריכה להתמודד רק על מקום בין ארבע הראשונות. יובה הובסה 4:0 על ידי צ'לסי בליגת האלופות ואתמול (שבת) הפסידה 1:0 בבית לאטאלנטה והמשיכה בעונה הבינונית שלה. דובאן ספאטה כבש את השער היחיד וסידר לקבוצה מברגמו ניצחון ראשון מול יובנטוס בטורינו מאז 1989.

"זו הייתה הופעה דומה לזו שהייתה נגד לאציו, פיורנטינה ומילאן", אמר אלגרי, "אנחנו לא מצליחים לנצל את המצבים שאנחנו מייצרים. לאטאלנטה הייתה רק בעיטה אחת למסגרת אחרי טעות שלנו וזה השער שהכריע. יש קצת לחץ וחרדה, השחקנים קצת מהססים וממהרים בפעולות שלהם, אבל אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ולנסות לנצח במשחקים כדי לקבל ביטחון ולהירגע".

מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. Jonathan Moscrop, GettyImages
"אנחנו צריכים להיות ריאלים". אלגרי/GettyImages, Jonathan Moscrop

כשנשאל אם התקשורת והאוהדים הגזימו בציפיות שלהם מיובנטוס אמר המאמן: "יש לנו סגל טוב מאוד. יש רגעים בהם אנחנו מתקשים לכבוש, אבל אנשים אמרו שזה הסגל הכי חזק בליגה שחייב לזכות באליפות, אני תמיד אמרתי שזה לא מדויק. אנחנו צריכים להיאבק על מקום בין ארבע הראשונות. אני לא יכול לבוא בטענות כלפי השחקנים שלי היום. אני רק יכול לברך אותם על המאמץ שלהם, השאר כבר יגידו האנשים שמתפרנסים מלדבר".

אלגרי המשיך ואמר: "אנחנו צריכים להיות ריאלים. אם אנחנו במקום הזה אחרי 14 מחזורים, זה אומר שזה מה שאנחנו שווים עכשיו. יש עוד הרבה משחקים, אבל מבחינת הרמה אני חושב שלא שיחקנו טוב רק נגד ורונה, ססואולו ואמפולי. אם נהיה ריאלים יירד מאיתנו לחץ ונעבוד טוב יותר בסביבה רגועה. אנחנו יובנטוס ואנשים חושבים שזה אומר שאנחנו חייבים לזכות באליפות ושאנחנו פייבוריטים. אנחנו מתקשים לכבוש שערים ולדעתי זה בגלל שאיבדנו ביטחון ושקט. אין לנו מה לחשוב על מה אם ואיך, אנחנו צריכים להתחיל מחדש, לשים הכול מאחורינו ולהיות מוכנים להילחם נגד סלרניטנה".

בנוסף לכל הצרות ביובנטוס, פדריקו קייזה נפצע במהלך המשחק ואלגרי אישר שהוא לא יהיה כשיר למשחק הקרוב. גם ווסטון מקני נפצע במהלך המשחק בברך ועדיין לא ברור מה מצבו.

עוד בוואלה!

אחרי בצורת של 32 שנים: אטאלנטה ניצחה בחוץ את יובנטוס, ספאטה הכריע

לכתבה המלאה

היום ייערכו חמישה משחקים נוספים בליגה האיטלקית כשבמוקד מילאן תארח את ססואולו, נאפולי את לאציו ורומא את טורינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully