וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה לזכרו: נאפולי הציגה את הפסל של מראדונה והביסה את לאציו

המוליכה ציינה שנה למותו של כוכב העבר האגדי עם 0:4 מרשים ופתחה פער של שלוש נקודות בפסגה על פני מילאן, שהפסידה לססואולו. ז'לינסקי ומרטנס (צמד) סגרו עניין אחרי 29 דקות, רואיס קינח (85). רומא גירדה 0:1 על טורינו

תקציר: ספציה - בולוניה 1:0/ספורט1

המחזור ה-14 בסרייה A נמשך הערב (ראשון) כשמילאן השנייה ספגה הפסד שני ברציפות עם 3:1 לססואולו. נאפולי ניצלה זאת היטב עם 0:4 על לאציו והגדילה ממנה את הפער בפסגה. רומא ניצחה 0:1 את טורינו, סוף פודגוראנו לא שותף בהפסד ספציה לבולוניה.

פסל של דייגו מראדונה באצטדיון של נאפולי. רויטרס
הציגו את הפסל המרהיב של מראדונה ודרסו את לאציו/רויטרס

נאפולי - לאציו 0:4

המוליכה הגיעה אחרי שבוע רע, בו הפסידה לאינטר, הסתבכה בליגה האירופית בגלל הפסד במוסקבה וגם איבדה את ויקטור אוסימן, ואנדרה זמבו אנגיסה הפצועים. אלא שבמשחק הזה כל הצרות נשכחו אחרי שבאצטדיון הוצג הפסל המרהיב של אגדת העבר דייגו ארמנדו מראדונה. נאפולי כנראה קיבלה השראה מהמחווה הזו וסגרה עניין כבר אחרי 29 דקות של בליץ. פיוטר ז'לינסקי פתח בדקה השביעית ודריס מרטנס, מחליפו של אוסימן בהרכב הוסיף כעבור דקתיים והשלים צמד (29) בבעיטה יפהפיה מקצה הרחבה. נאפולי הורידה הילוך במחצית השנייה, אבל השיגה את הקינוח מרגלי פביאן רואיס. לאציו התרחקה מאוד מהטופ 4 בגלל ההפסד הזה ונאפולי? היא מקדימה כבר בשלוש נקודות את מילאן בפסגה ובארבע את אינטר, מי שכנראה תהיה היריבה הגדולה שלה על התואר.

עוד בוואלה!

ראשי יובנטוס נחקרים בחשד לרישום כוזב במסמכי תאגיד

לכתבה המלאה
דריס מרטנס נאפולי. רויטרס
נכנס היטב לנעליו של אוסימן. מרטנס/רויטרס
דומניקו ברארדי שחקן ססואולו חוגג שער. רויטרס
התעלל ברומאניולי. ברארדי/רויטרס

מילאן - ססואולו 3:1

הרוסונרי לא הפסידו בליגה ב-12 המשחקים הראשונים של העונה, אבל בשני המחזורים האחרונים הם הפסידו פעמיים ונראה שהאוויר קצת יוצא מהמפרשים שלהם. זה הפסד הבית הראשון של מילאן בליגה מאז 21 באפריל, אז הפסידו 2:1 ל...אותה ססואולו ממש. אלסיו רומאניולי סידר למארחת יתרון בדקה ה-21 אחרי בישול של תאו הרננדז והיה נראה שהדברים הולכים טוב מבחינת מילאן. ג'אנלוקה סקמאקה הצליח לאזן כעבור שלוש דקות בלבד ואחרי תשע דקות נוספות שער עצמי של סימון קיאר השלים מהפך. אם זה לא הספיק אז דומניקו ברארדי, אוהד אינטר, נעץ עוד אחד ברשת של מייק מניאן בדקה בדקה ה-66 וקבע 1:3 משפיל מאוד אחרי שהוא משכיב את רומאניולי בדקה ה-66 ובועט בין הרגליים של השוער. רומאניולי גם הורחק בדקה ה-77 עם אדום ישיר והשאיר את מילאן בעשרה שחקנים.

טמי אברהם שחקן רומא. Giuseppe Bellini, GettyImages
שער אחד הספיק. טמי אברהם/GettyImages, Giuseppe Bellini

רומא - טורינו 0:1

האורחת שלטה באולימפיקו ואיימה יותר על השער, אבל הנקודות נשארו בבירה וז'וזה מוריניו נרגע מעט אחרי שני הפסדים רצופים. טמי אברהם היה חתום על שער הניצחון בדקה ה-32, כשהשתלט על כדור שהכניס לו הנריך מחיטריאן ותוך כדי נפילה בעט מדויק בימין אל הרשת. שער ליגה רביעי של האנגלי והפסד חוץ רביעי רצוף של טורינו.

צפו בניצחון של רומא על טורינו

תקציר: רומא - טורינו 0:1/ספורט1

משחקים נוספים

אודינזה - גנואה 0:0

ספציה - בולוניה 1:0
לבולוניה: מרקו ארנאוטוביץ' (83, פנדל)

צפו בתקציר: ספציה - בולוניה 1:0

תקציר: ספציה - בולוניה 1:0/ספורט1

המחזור ה-14 בליגה האיטלקית נפתח עם 1:1 בין קליארי לסלרנטינה, וניצחונות בית של אמפולי וסמפדוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully