וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "סכנין עם כיאל ובלעדיו זו לא אותה סכנין"

מאמן האדומים החמיא לקשר אחרי ה-1:2 על נוף הגליל: "פתחנו במערך שנועד להטעות". הוכנבוים: "עשינו הכול כדי להשוות"

תקציר: הפועל נוף הגליל - בני סכנין 2:1/ספורט1

בשמחה גדולה בבני סכנין הערב (שבת) אחרי ה-1:2 על הפועל נוף הגליל, שהיה ניצחון החוץ השלישי ברציפות עבור הקבוצה של שרון מימר.

שרון מימר מאמן בני סכנין. קובי אליהו
ניצחון יקר מאוד. מימר/קובי אליהו

מאמן נוף הגליל ירון הוכנבוים: "במחצית הראשונה התוצאה שיקרה, העוצמות של סכנין ניצחו אותנו. ניסינו הכול ומדקה 60 עלינו במערך משוגע עם ארבעה חלוצים. ניסינו לעשות הכול כדי להשוות, אבל זה לא פשוט כשרודפים אחרי בני סכנין שהיא קבוצה טובה מאוד. לא הצלחנו להשוות. יש לנו עכשיו שלושה משחקים קשים, למה אני מצפה? שנהיה מרוכזים. היו לנו משחקים טובים, אבל היום סכנין הייתה אגרסיבית יותר ומי שיותר אגרסיבית מקבלת את הברכה בסוף".

מאמן סכנין שרון מימר: "שיחקנו כדורגל יפה רוב המשחק, מול קבוצה קשה מאוד שלא הפסידה בבית עד כה. זה ניצחון משמעותי. מגיע שאפו לשחקנים שעשו משחק הקרבה טוב עם כדורגל טוב ורק שנמשיך ככה. התחלנו ב-4-3-3 כדי שיהיה לנוף הגליל קל יותר, אז עברנו ליהלום שהם לא הסתדרו איתו וזה שינה את המשחק". על בירם כיאל: "סכנין בלי כיאל ועם כיאל זו סכנין אחרת. ברגע שהוא בסכנין על העיר וכל המועדון הולכים למקומות טובים. הוא דוחף את המועדון והוא נכס אדיר למועדון. הוא שחקן משמעותי. אני איתו כל הזמן. אנחנו תמיד מתייעצים איתו. זכיתי לאמן שחקן כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully