וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון החתימה את הסנטר סטיב זאק

עודכן לאחרונה: 27.11.2021 / 18:03

אקס הפועל באר שבע, ששוחרר לאחרונה מסן פאבלו בורגוס, מצטרף לסגולים עד תום העונה. עמית שרף: "הוא יוסיף לנו ממד פיזי בצבע ויעזור לגארדים להגיע לעוד זריקות פנויות"

גיא גודס מוצג כמאמן נבחרת ישראל בכדורסל/צילום: דני מרון. עריכת וידאו: ניר חן

שבוע לפני חזרתה לפעילות בליגת העל, ושבוע וחצי לפני הכניסה לישורת האחרונה בשלב הבתים של ליגת האלופות, הפועל חולון חיזקה הערב (שבת) את הקו הקדמי שלה כשהחתימה עד תום העונה את הסנטר סטיב זאק.

סטיב זאק, הפועל חולון. הפועל חולון, אתר רשמי
שוב בליגת העל. סטיב זאק/אתר רשמי, הפועל חולון

בדומה לסולימאן בריימו שמוקדם יותר היום (שבת) חזר להפועל ירושלים, גם זאק (29, 2.11) שוחרר לאחרונה מסן פאבלו בורגוס. הוא רשם במדיה חמש נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק במפעל האירופי, וכעת יקבל צ'אנס מחודש בקבוצה אחרת. לפני שנתיים שיחק בהפועל באר שבע והוכתר למלך הריבאונדים של ליגת העל, כשהעמיד דאבל-דאבל ממוצע של 11.8 נקודות ו-10.7 ריבאונדים. בין לבין, הוא הופיע אשתקד בפטקים הטורקית.

בשעה שהמאמן מאוריציו בוסקאליה שוהה עם נבחרת הולנד, הגיב עוזרו עמית שרף להחתמה: "סטיב הוא שחקן שחושב קודם כל על הצלחת הקבוצה. הוא משחק חזק בשני צידי המגרש ויוסיף לנו ממד פיזי בצבע. בנוסף, הוא חוסם מצוין לגארדים, וכך הוא יעזור להם להגיע לעוד זריקות פנויות. אני בטוח שהוא ישתלב במרקם הקבוצתי המצוין בצורה חלקה, ויתרום לנו כבר מהרגע הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully