וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לבירה: סולימאן בריימו חתם עד לסיום העונה בהפועל ירושלים

27.11.2021 / 17:31

שחקן הפנים הניגרי-אמריקאי (32, 2.03) חוזר לקבוצה אחרי שפתח את העונה בבורגוס הספרדית וינסה לעזור לה במאבקים בליגה ובאירופה: "ירושלים זה הבית שלי, יש לנו משימה לא פשוטה בליגת האלופות"

חיזוק משמעותי להפועל ירושלים: הקבוצה החתימה היום (שבת) את סולימאן בריימו עד לסיום העונה. שחקן הפנים הניגרי-אמריקאי חוזר לקבוצה שבה הוא כיכב אחרי חודשים ספורים בלבד במדי סן פבלו בורגוס והוא ינסה לעזור לה לעמוד במטרות שלה העונה.

"זה לא סוד שאנחנו כבר הרבה זמן פועלים בשוק השחקנים לחזק את עמדות הפנים", אמר יותם הלפרין, מאמן הקבוצה והמנהל המקצועי, "ברגע שעלתה ההזדמנות להחזיר את בריימו, אף אחד כולל השחקן, לא היסס לרגע. נמשיך להיאבק על העלייה לשלב הבא בליגת האלופות ועל המטרות כאן בארץ, ואני בטוח שבריימו עם האופי, המנהיגות, הקשיחות והנסיון, יוסיף לנו המון".

בריימו עצמו אמר: "אני שמח מאוד לחזור. ירושלים זה הבית שלי. יש לנו משימה לא פשוטה בליגת האלופות, אבל אתם כבר מכירים אותי, התגעגעתי לאוהדים שלנו ואני מבטיח להם שנילחם על זה עד טיפת הזיעה האחרונה. יאללה הפועל!".

סולימאן בריימו שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יככב כמו בקדנציה הקודמת? בריימו/ברני ארדוב

בריימו (32, 2.03) הגיע לישראל אחרי פתיחת עונת 2018/19 להפועל אילת אחרי שעבר במספר ארצות ערב, יפן, גרמניה, רוסיה וצרפת. הוא היה לאחד השחקנים המצטיינים בריצה של אילת שנגמרה בחצי גמר הפיינל פור. בעונת 2019/20 הצטרף להפועל ירושלים, זכה עם הקבוצה בגביע ווינר, וסיים את העונה עם 12.2 נקודות ו-5.2 ריבאונדים למשחק. בעונה שעברה המשיך בבירה והיה אחד השחקנים היחידים שנשאר בירושלים אחרי פרוץ מבצע שומר החומות. העונה בבורגוס רשם בריימו 7.7 נקודות ו-3.5 ריבאונדים.

הפועל ירושלים מדורגת במקום הראשון בטבלת ליגת העל אחרי שבעה מחזורים. באירופה עושה הקבוצה מאמצים על מנת להימנע מהדחה כבר בשלב הבתים הראשון בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully