וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטיבציה לאליפות: ההצעה המינית שקיבל כוכב ריבר פלייט

עודכן לאחרונה: 27.11.2021 / 14:21

במהלך חגיגות הזכייה בתואר, חוליאן אלברס נפגש לראשונה עם כוכבת הטיק טוק הארגנטינאית שהבטיחה לו פרס מפתה במיוחד

תקציר: ריבר פלייט - ראסינג קלוב 0:4/ספורט1

חצי השנה האחרונה הייתה חלומית מבחינתו של חלוץ ריבר פלייט חוליאן אלברס. השחקן בן ה-21, שחגג אתמול (שישי) לפנות בוקר זכייה באליפות ארגנטינה, הוביל את קבוצתו לעבר התואר כשהיה מעורב ביותר משער אחד בממוצע למשחק, עם 17 כיבושים ו-6 בישולים ב-18 הופעות בליגה המקומית. אבל מי יודע, יכול להיות שגביע האליפות לא היה הפרס היחיד בו זכה הכוכב העולה.

אחת התמונות הוויראליות מהחגיגות של ריבר באליפות הייתה זו שבה הצטלם אלברס לצד כוכבת הטיק טוק הארגנטינאית לוסיאנה מילסי, אוהדת מושבעת של הקבוצה, שהתבררה כמי שאולי דחפה את החלוץ וחבריו לעבר התואר. בתחילת אוקטובר אלברס קיבל הצעה מינית נועזת מאושיית הרשת, שאמרה בפודקאסט כי "אם ריבר תזכה באליפות, אני מחכה לחוליאן במיטה שלי". וכשנשאלה מה תעשה אם אלברס יכבוש במשחק שיבטיח את התואר, התשובה של מילסי הייתה כזו שהשתיקה יפה לה.

המפגש בין אלברס למילסי בחגיגות האליפות

מיותר לציין שכוכב ריבר פלייט אכן מצא את הרשת במהלך ה-0:4 על ראסינג שהעניק לקבוצה של מרסלו גז'ארדו את האליפות. אגב, המספרים מספרים שעד אותה הצעה של מילסי, המאזן של ריבר עמד על 5 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו ו-2 הפסדים. מאז, אלופת ארגנטינה הטרייה ניצחה ב-11 משחקים, סיימה עוד אחד בתיקו ולא הפסידה כלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully