וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: ברצלונה קרובה לסיכום על רכישתו של פראן טורס

עודכן לאחרונה: 27.11.2021 / 12:43

שחקן הכנף "להוט להוביל את ההתקפה של בארסה" וקיבל מגווארדיולה אור ירוק לעזוב בינואר, הקטלאנים צפויים לשלם מעל 50 מיליון יורו

תקציר: מנצ'סטר סיטי - אברטון 0:3/ספורט1

אם להסתמך על הדיווחים בכלי התקשורת הספרדים הבוקר (שבת), ברצלונה נמצאת בדרך לרכש הגדול הראשון שלה בעידן צ'אבי: מסתמן כי שחקן הכנף של מנצ'סטר סיטי ונבחרת ספרד, פראן טורס, עומד לעשות את הדרך לקטלוניה.

ב"מונדו דפורטיבו" נכתב היום כי טורס "מת להנהיג את ההתקפה של בארסה" והגיע עמה לסיכום, כשהוא אף ביקש מפפ גווארדיולה לעזוב את מנצ'סטר סיטי וקיבל מהמנג'ר את ברכת הדרך במקרה ששני המועדונים יגיעו להבנות. המנהל הספורטיבי של הבלאוגרנה, מתאו אלמאן, טס לאנגליה כדי לנהל את המשא ומתן ומקווה להנחית את טורס בקאמפ נואו כבר בינואר הקרוב. העיתונאי הקטור גומס, המסקר את ולנסיה שממנה טורס עבר לאלופת אנגליה, הוסיף כי ברצלונה ומנצ'סטר סיטי קרובות לסיכום על העברה תמורת יותר מ-50 מיליון יורו, כאשר ולנסיה תקבל 10% מתוך הסכום.

פראן טורס שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
חסר הסיכום בין המועדונים. פראן טורס/רויטרס

טורס, שהפך בשנה האחרונה לשחקן מוביל בחוליית ההתקפה של נבחרת ספרד, עם שערים ביורו, בליגת האומות ובמוקדמות המונדיאל, מרגיש בנוח במנצ'סטר סיטי אך מבין כי יש לו שם תחרות קשה מאוד על דקות משחק, כיוון שראחים סטרלינג, ריאד מחרז, ברנרדו סילבה, פיל פודן וג'ק גריליש נמצאים גם הם ברוטציה.

בספרד ציינו שבארסה כבר גיששה אצל השחקן בשנה שעברה לפני שחתם אצל התכולים, וטורס, מצדו, תכנן לאורך כל הדרך לחזור לליגה הספרדית אם יקבל פנייה מקבוצה גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully