וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוכל אישר: בן צ'ילוול סובל מקרע חלקי ברצועה הצולבת

המגן השמאלי של צ'לסי שנפצע והוחלף במשחק ליגת האלופות מול יובנטוס, כאשר בששת השבועות הקרובים ייקבע אם יצטרך ניתוח

תקציר: לסטר סיטי - צ'לסי 3:0/ספורט1

מאמן צ'לסי תומאס טוכל אישר היום (שישי) כי בן צ'ילוול, שנפצע והוחלף במשחק ליגת האלופות מול יובנטוס בשלישי האחרון סובל מקרע חלקי ברצועה הצולבת. כזכור, המגן השמאלי של הבלוז ספג גלישה לא קלה מאדריאן ראביו מהגברת הזקנה ולא יכול היה להמשיך. על פי המאמן הגרמני של אלופת אירופה בששת השבועות הקרובים יוחלט אם השחקן צריך ניתוח, כאשר אם יידרש כזה - סביר בהחלט להניח שצ'ילוול יגמור את העונה.

"החלטנו לטפל בפציעה שלו בצורה הכי שמרנית וזהירה שאפשר", אמר טוכל. "בששת השבועות הקרובים נדע להגיד באופן סופי אם הפציעה מאחוריו והוא יהיה כשיר, או האם יצטרך ניתוח. נכון לעכשיו, אני מתרכז בתקופת ששת השבועות, ואני אופטימי מכיוון שהתגובה של הגוף שלו לאחר הפציעה היא חיובית". המאמן הוסיף: "ההחלטה התקבלה לאחר שבחנו את כל האפשרויות העומדות בפנינו. רצינו לקבל את ההחלטה האחראית ביותר. אנחנו מקווים שהוא יעבור את התקופה הזו, יחלים ויחזור לשחק".

שחקן צ'לסי בן צ'ילוול. Robin Jones, GettyImages
בצ'לסי מקווים שלא יזדקק לניתוח. צ'ילוול/GettyImages, Robin Jones

משמעות ההיעדרות הכפויה של צ'ילוול לששת השבועות הקרובים היא, שהמגן השמאלי שפתח טוב מאוד את העונה, יחמיץ את 11 המשחקים הקרובים של צ'לסי, כאשר ביום ראשון צפויים הבלוז לשחק נגד מנצ'סטר יונייטד במסגרת המחזור ה-13 בליגה האנגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully