וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': 0:5 לשמשון כפר קאסם מול אשקלון, 0:4 למכבי קביליו יפו

אליאור סיידר הבקיע צמד בחמישייה, ערן לוי כבש בניצחון החוץ המדהים על המוליכה ירמיהו חולון ובית"ר נורדיה סיבכה את כסייפה האחרונה

רגע לפני שליגת על והליגה הלאומית חוזרות מפגרת השזרוע, משחקי המחזור ה-11 בליגה א' נערכו היום (שישי). בליגה א' דרום הושגו כמה תוצאות משמעותיות, כאשר במוקד ה-0:4 הענק של מכבי קביליו יפו בחוץ על המוליכה ירמיהו חולון.

ליגה א' דרום

מכבי קביליו יפו יצאה לקרב צמרת אצל המוליכה ירמיהו חולון וניצחה 0:4 בתצוגה שתדליק הרבה נורות אדומות אצל הקבוצה המובסת. ערן לוי העלה את האורחת ליתרון (27), בעוד רונן פרץ (42), עומרי כהן (58) וגיא אמסלם (74) הפכו את ההפסד לתבוסה עבור המוליכה.

בזכות הפסדה של ירמיהו חולון, שמשון כפר קאסם הצליחה לצמצם את הפער מהפסגה לחמש נקודות עם 0:5 ענק על הפועל אשקלון. אליאור סיידר הבקיע ראשון (5) עבור המדורגת הרביעית בטבלה. עומר עסמאני (12) הכפיל, סיידר השלים צמד (14) וסיראז' נאסר (40) קבע 0:4 מדהים עוד לפני ההפסקה. במחצית השנייה הורידה כפר קאסם רגל מהגז, ומרבי ברבגדה חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-87.

בתחתית, בית"ר נורדיה ירושלים השיגה את ניצחונה השני העונה עם 0:1 על מ.ס. עירוני כסייפה, שנותרה במקום האחרון עם שתי נקודות בלבד. מתן שוורץ הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-63.

תוצאות נוספות:

מכבי שעריים - מכבי יבנה 1:1
מ.ס. דימונה - הפועל בקעת הירדן 0:0

ליגה א' צפון

הפועל הרצליה חיברה ניצחון שלישי ברציפות וביססה את מעמדה בצמרת אחרי 0:2 ביתי על הפועל באקה אל גרבייה, כשעל השערים חתומים עידן דוד (60) ורז פלברג (87).

הפועל רובי שפירא השיגה את ניצחונה הרביעי העונה עם 1:2 בחוץ על בני ערערה. חן ידען הבקיע ראשון (19), מאג'ד דיש איזן (45) אך ידען קבע את תוצאת המשחק עם פנדל מדויק בדקה ה-63.


תוצאות נוספות:

הפועל מגדל העמק - מ.ס. צעירי כפר קנא 1:1
הפועל בני ערערה - הפועל רובי שפירא 2:1
הפועל בוענייה - עירוני טבריה 1:0
עירוני נשר - מ.ס. צעירי טייבה 0:4
הפועל כאוכב - הפועל בני פרדיס 0:3
בני זלפה - הפועל איכסל 0:2
הפועל כפר קנא - מכבי טמרה 0:0
מ.ס. טירה - מכבי צור שלום 2:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully