וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבר פלייט זכתה באליפות ארגנטינה אחרי 0:4 גדול על ראסינג קלוב

האצטדיון בבואנוס איירס התמלא לראשונה בעידן הקורונה וחזה באליפות ראשונה מאז 2014. פלאבסינו (32), אלברס (48) ורומרו (68 ו-78) סידרו זכייה ראשונה בעידן גז'ארדו

תקציר: ריבר פלייט - ראסינג קלוב 0:4/ספורט1

מרסלו גז'ארדו שהתמנה ב-2014 למאמן ריבר פלייט הביא את המועדון לגבהים חדשים, עם זכיות בגביעים מקומיים ובינלאומיים, אך רק דבר אחד היה חסר לו - אליפות ארגנטינה. הלילה (בין חמישי לשישי), שלושה מחזורים לפני סיום העונה, גז'ארדו סגר מעגל, זכה באליפות מקומית ראשונה אחרי שבע שנים ועשה זאת בסטייל עם 0:4 ענק על ראסינג קלוב.

אצטדיון ה"מונומנטאל" בבואנוס איירס התמלא לראשונה מאז פרוץ מגפת הקורונה, וזה קרה בתזמון המושלם. ריבר הגיעה למשחק ביתרון של תשע נקודות על טאז'רס השנייה (שכבר הפסידה במחזור הנוכחי), כך שהיא ידעה שאפילו תיקו ישלים מבחינתה את העבודה. אגוסטין פלאבסינו הרעיד את האצטדיון עם שער ראשון בדקה ה-32, שקבע את תוצאת המחצית.

מאמן ריבר פלייט מרסלו גז'ארדו חוגג אליפות. רויטרס
הוביל את ריבר פלייט להצלחה נוספת. גז'ארדו/רויטרס

שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה, הלהיט הצעיר של הקבוצה, חוליאן אלברס, הבקיע את השער השני שדי סגר סיפור מול הקבוצה מהמקום ה-16 בטבלה. לאחר מכן, מי שגנב את ההצגה במשחק האליפות הוא החלוץ בראיאן רומרו, שהשלים צמד מהיר בדקות ה-68 וה-78 וחתם ערב נפלא עבור האוהדים האדומים - לבנים. אגב, טאז'רס הספיקה גם לאבד את המקום השני לדפנסה & חוסטיסיה, שהשתוותה אליה במספר הנקודות אך נהנית מהפרש שערים עדיף וניצחון במפגש הישיר.

עבור מועדון הפאר מדובר באליפות מספר 37 בתולדותיה, יותר מכל מועדון אחר ושלוש יותר מהבאה אחריה, היריבה המרה בוקה ג'וניורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully