וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מאוכזבת: "חייבים יותר פוקוס, רצינו לסיים בלי הפסד בית"

עודכן לאחרונה: 26.11.2021 / 7:35

הירוקים עם שער זכות בודד אחרי 5 משחקים בקונפרנס ליג: "זה לא כמו הליגה, שם מגיעים ל-8 מצבים במשחק". מאמן אוניון החמיא לברק בכר ושחקניו: "יש פה כאלה שמתאימים לליגה הגרמנית". ג'אבר צפוי להיות כשיר לדרבי

תקציר: מכבי חיפה - אוניון ברלין 1:0/ספורט1

1. פספוס. זו המילה שמגדירה בצורה הטובה ביותר את התחושות של אנשי ושחקני מכבי חיפה אחרי ההפסד לאוניון ברלין 1:0 אתמול (חמישי). הירוקים הרגישו שהם היו שווים לפחות נקודה במשחק נגד קבוצת הצמרת מהבונדסליגה והיו מאוכזבים מאוד בסיום. גם הבעלים יעקב שחר שנכנס ללחוץ את ידי השחקנים אמר במסדרונות חדר ההלבשה: "נהניתי מהמשחק מול קבוצה בסדר גודל הזה למרות ההפסד".

"היה משחק קשה מול קבוצה איכותית וקשה, אבל יש תחושת פספוס", הודה מוחמד אבו פאני, "חבל מאוד, אבל ממשיכים הלאה. שיחקנו נגד שחקנים מאוד איכותיים ומאוד קשה נגדם". ברק בכר השמיע דברים באותה רוח: "זה מאכזב כי בשני המשחקים האחרונים היינו שווים לפחות תיקו. לא נפלנו ולעיתים עלינו על קבוצה מהצמרת הגרמנית ויש תחושת פספוס גדולה".

בעקבות ההפסד חיפה איבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא בקונפרנס ליג, אך בקבוצה רוצים מאוד לרשום נצחון חוץ יוקרתי על פיינורד שהבטיחה את מקומה בשמינית הגמר. "נכון שיש לנו סרייה עמוסה של משחקים יותר חשובים, אבל המשחק בהולנד חשוב גם מבחינת מענקים ובעיקר מבחינת נקודות דירוג", אמרו במועדון.

מיד אחרי תוצאות ההגרלה, במכבי חיפה הבינו שיהיה מאוד קשה לסיים במקומות 1-2, אבל קיוו לשמור על מאזן ביתי טוב יותר."מאוד רצינו לסיים את הקמפיין בלי הפסד ביתי ונתנו הכל, אבל בכל זאת מדובר בקמפיין טוב מאוד שלנו מול קבוצות ברמה של לפחות ליגה אירופאית", אמר שחקן בקבוצה, "עכשיו אנחנו חייבים להתמקד בליגה ולעשות רצף טוב כדי להוביל את הטבלה".

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה עם שון גולדברג, דין דוד, חוסה רודריגס, מאור לוי. מאור אלקסלסי
תחושת פספוס. מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

2. מכבי חיפה אמנם הרשימה לפרקים מבחינה טקטית ב-5 המשחקים שלה בשלב הבתים, אבל כבשה רק שער אחד. "במשחקים האלה אתה מגיע ל-2-3 מצבים, בניגוד לליגה שם אנחנו מגיעים ל-8 מצבים. בכל משחק למעט זה בברלין, הגענו למספיק מצבים כדי לנצח. אתה חייב במעמדים האלה להיות יותר מפוקס ולא הבאנו את זה. בגלל זה אנחנו במקום הרביעי ולא השני", אמרו.

למרות הטעות במהלך ספיגת השער, בחיפה החמיאו לרמי גרשון שרשם משחק טוב ושיבחו את כל חוליית ההגנה, כולל דולב חזיזה שתופקד כמגן-קשר באגף השמאלי. גם חוסה רודריגס זכה למחמאות גדולות על יכולתו. "חשוב שכל הקשרים שלנו חוזרים לכושר", אמרו בקבוצה, "גם החזרה של אבו פאני גורמת לאופטימיות".

מחמוד ג'אבר צפוי לחזור בהדרגה ולמרות שהוא בספק גדול למשחק מול הפועל תל אביב ביום ראשון, הוא צפוי להיכלל בסגל לדרבי בשבוע הבא. מי שלא קיבלו הזדמנות אתמול היו עופרי ארד ויובל אשכנזי שהתחממו, אך ראו את מאור לוי הצעיר נכנס כמחליף החמישי. בעוד שארד צפוי להיכנס לרוטציה ברצף המשחקים הצפוף, עתידו של אשכנזי לא ברור בחיפה עשויים לשחרר את הקשר בינואר וזאת גם על מנת לפנות תקציב להחתמות במסגרת רשת הבטחון.

אורס פישר מאמן אוניון ברלין עם ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מילים חמות. פישר עם בכר/מאור אלקסלסי

3. מיד עם השריקה ניגש מאמן אוניון ברלין, אורס פישר לברק בכר ואמר לו: "יש לך קבוצה מצוינת ומאומנת מאוד". השוויצרי המשיך להחמיא לירוקים גם לאחר המשחק ואף הפתיע: "אמרתי לבכר שיש לו קבוצה מאוד טובה ואיחלתי לו בהצלחה ביום ראשון נגד הפועל תל אביב. מכבי חיפה קבוצה מאוד מאומנת והכנו את עצמנו במיוחד דפנסיבית למשחק הזה. יש במכבי חיפה כמה שחקנים מאוד מעניינים שמתאימים לליגה הגרמנית".

הגרמנים התרשמו גם מהקהל הירוק ובסיום העיתונאים שהגיעו מברלין ציינו שהעובדה שאוהדי האלופה הצליחו לגרום למאות האוהדים שהגיעו מברלין לא להישמע היא חריגה. הבלם מרווין פרידריך אמר על האוהדים הירוקים: "הם עשו רעש אדיר. היה קשה לנו לשמוע אחד את השני במגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully