וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוסמן לאחר התקרית: "נאנלי קילל אותי כל המשחק, אין לי כלום נגדכם"

26.11.2021 / 1:05

האקס שהיה טוב מול קבוצתו לשעבר עם שתי שלשות במאני טיים ב-86:91 של אלבה ברלין על מכבי תל אביב, התייחס לתקרית עם הגארד: "אפילו כשהייתי על הספסל הוא הקניט אותי". ספרופולוס: "אנחנו צריכים להרים את היכולת"

מכבי תל אביב נחלה הערב (חמישי) הפסד מאכזב נגד אלבה ברלין של יובל זוסמן ותמיר בלאט, שיצאה עם ידה על העליונה אחרי 86:91. אחת התקריות הזכורות מהמשחק היא כאשר אקס הצהובים זוסמן, שקלע שתי שלשות קריטיות במאני טיים, התעמת עם שחקן קבוצתו לשעבר ג'יימס נאנלי. הישראלי של אלבה ניגש לגארד ודחף אותו עם כתפו, כאשר נאנלי הגיב בדחיפה. השופטים החליטו לסכם את האירוע בעבירה דו צדדית.

לאחר המשחק, זוסמן הבהיר לאנשי ואוהדי מכבי תל אביב כי התקרית עם נאנלי לא גורעת מההערכה שיש לו למועדון בו גדל. "חבר'ה, חשוב לי להבהיר כמה דברים. אני מכבד, מעריך ואוהב את מכבי מכל הלב, אני מי שאני בין היתר בזכות מכבי. שום דבר לא היה מכוון כלפי האוהדים או משהו קרוב לזה אפילו, אתם האוהדים יקרים ללבי, וקיבלתם אותי מהרגע הראשון שהגעתי למכבי, אני אסיר תודה לעד ואוהב אתכם מכל הלב", כתב זוסמן.

האקס התייחס לתקרית עם נאנלי: "מה שאני לא מכבד זה שחקן שמגיע, מקלל ומנבל את הפה בצורה לא מקובלת. הוא יודע בדיוק על מה אני מדבר. השחקן הזה המשיך לקלל ולדחוף אותי במהלך כל המשחק. אפילו כשהייתי על הספסל ולא מעורב הוא המשיך לקרוא לי בשמות גנאי בצורה בלתי נסבלת. אוהב אתכם, מקווה שתבינו ששום דבר לא היה נגדכם או כלפיכם, אתם תמיד תהיו איתי בלב".

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב מול ג'אלין סמית' שחקן אלבה ברלין. אודי ציטיאט
התצוגה ההתקפית שלו לא הספיקה. ווילבקין/אודי ציטיאט

המאמן יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "הפסדנו את המשחק בגלל ההגנה הרעה שלנו. אפשרנו לאלבה לשחק בקצב שהם רצו. קשה מאוד כשאתה משחק בחוץ ומאפשר לקבוצה הביתית לקלוע 91 נקודות, כדי לנצח אתה צריך לשחק התקפה מושלמת. שיחקנו התקפה טובה, קלענו באחוזים טובים, אבל ההגנה שלנו לא הייתה חזקה מספיק כדי לעצור את היכולת ההתקפית שלהם. ניסינו לחזור, ובסוף היו לנו הזדמנויות, הורדנו את ההפרש לשתי נקודות בלבד, אבל לא שיחקנו חכם. אפשרנו להם לקלוע סלים קלים, הם קלעו שתי שלשות ברצף והיה לנו בשלב הזה קשה מאוד לחזור".

היווני המאוכזב סיכם: "איבדנו פחות כדורים מאלבה, מסרנו יותר אסיסטים מהם, ברור שההגנה שלנו לא הייתה מספיק טובה היום. אנחנו צריכים להרים את היכולת שלנו, יש לנו זמן עכשיו עם חלון הנבחרת, אנחנו צריכים להיות מוכנים לבוא ולהילחם נגד ריאל מדריד שהיא קבוצה טובה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully