וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "זה לא היה יפה, אבל אני מרוצה מההגנה שלנו"

25.11.2021 / 21:30

מאמן הנבחרת מרוצה מהניצחון על פולין במשחק הבכורה שלו על הקווים: "קשה לבנות כימיה בשלושה ימים". מקל: "התאמנו את עצמנו"

שביעות רצון בנבחרת ישראל לאחר שהכחולים-לבנים גברו הערב (חמישי) 61:69 על נבחרת פולין בתום משחק קשה. החבורה של גיא גודס התגברה על פתיחה רעה מאוד, ולמרות שנתקעה בהתקפה בלא מעט רגעים, כולל בדקות הסיום, הצליחה לצאת עם ניצחון בפתיחת מוקדמות אליפות העולם, שגם היה השלישי ברציפות על היריבה ממזרח אירופה. תומר גינת סיים עם דאבל דאבל של 11 נקודות ו-11 ריבאונדים עבור המנצחת, כאשר גם גל מקל וג'ייק כהן תרמו 11 נקודות כ"א.

במשחק השני בבית של ישראל הפתיעה נבחרת אסטוניה בחוץ את גרמניה כשגברה עליה 66:69. המארחת קלעה 13 נקודות בלבד ברבע האחרון ולמרות 21 נקודות מצדו של כריסטיאן זנגפלדר מבאמברג ו-13 מצדו של רובין בנצינג מווירטוס בולוניה התקשו הגרמנים להסתדר ללא שחקני היורוליג וה-NBA שלא הגיעו, וירדו מנוצחים על ידי הנבחרת שאמורה להיות החלשה בבית. קספר טרייר וכריסטיאן קולמאה הוליכו את קלעי המנצחת עם 15 נקודות כ"א, בעוד סים סנדר וונה קלע 14 לאסטונים.

מאמן נבחרת ישראל גיא גודס. דני מרון
ניצחון בכורה במשחק הבכורה שלו על הקווים בנבחרת. גודס/דני מרון

מאמן הנבחרת גיא גודס אמר בסיום הופעת הבכורה שלו כמאמן הלאומי: "כל המשחקים בתחילת החלונות הם קשים. במיוחד עם שיטה חדשה ומאמן חדש. הפולנים פתחו אגרסיבי מאוד, עשו טראפים ולקח לנו זמן להתמודד עם זה. אני שמח שזה לקח לנו רק רבע אחד והגל השני בא מהספסל ונתן לנו אנרגיה, סגרנו את הפער שהם פתחו ושלטנו על המשחק עד לסיום. זה לא היה יפה, וזה קשה לבנות כימיה בשלושה ימים, אבל אני שמח מההגנה שלנו כקבוצה, עשינו טעויות בריבאונד ועם קצת חדירות וסגירות רעות, אבל אני שמח ממה שהשחקנים עשו על המגרש. זה היה חשוב להתחיל עם ניצחון".

על הפתיחה הלא טובה: "הרגשנו התרגשות ובתחושה שלנו רצינו רק לחזור למשחק. עשינו שינויים והשחקנים מהספסל עזרו לסגור את הפער ומהרגע שסגרנו את הפער הפכנו את המשחק לצד שלנו. לא משחק מושלם התקפית, אבל הוא היה טוב מאוד הגנתית ואנחנו צריכים להמשיך לעשות אותו דבר".

על התחושות לאחר הניצחון: "אמרתי לשחקנים תודה רבה בחדר ההלבשה. זה משחק ראשון שלי בחלון, החבר'ה קיבלו אותי בחום ואהבה, זה הרגשה מדהימה לצלוח משחק קשה". על גיא פניני: "הוא לא הפתיע אותי, החוכמה שלו לשחק בלי לזוז יותר מדי ולעשות את המהלכים החשובים. לתת מסירה קטנה לג'ייק ללייאפ. הוא נותן הרבה מהניסיון שלו. זה כיף".

מאמן נבחרת ישראל גיא גודס. דני מרון
"הרגשה מדהימה לנצח אחרי משחק קשה". גודס/דני מרון

גל מקל: "זה לא היה יפה, אבל רצינו את הניצחון יותר מכל דבר אחר ואנחנו שמחים. ברבע הראשון הם הגיעו סופר אגרסיביים ועשינו הרבה טעויות בהתקפה ואפשרנו להם לקלוע הרבה נקודות בזמן קצר. נכנסנו לקצב שלנו, היה לנו קשה לשחק במשחק העומד. זה לא יפה אבל זה ניצחון, צריכים לנוח ויש לנו משחק חשוב בעוד שלושה ימים. בתחילת המשחק עשינו פשוט הרבה טעויות בהתקפה ואפשרנו להם לרוץ. התרגשנו בפתיחה אבל ברגע שנרגענו התאמנו את עצמנו לאגרסיביות שלהם".

על הבעיות במשחק ההתקפה: "עם הקליעה יש ימים שדברים אחרים לא הולכים ואתה רוצה להביא דברים אחרים. מה שחשוב אצלי זה לזרוק, אני סומך לאורך כל הקריירה על הדברים שאני עושה ברמה הגבוהה ופחות הולך על הקליעה. אני מרגיש איתה טוב וצריך לזרוק יותר. היום התחלתי מהוסס ואיבדתי 2 כדורים, אז צריך להביא את הדברים האחרים. אני שמח שמחצית השנייה היה הרבה יותר טוב".

שחקן נבחרת ישראל גל מקל. דני מרון
"התאמנו את עצמנו לאגרסיביות שלהם". מקל/דני מרון

מאמן פולין איגור מיליצ'יץ'': "אני מצטער בשביל השחקנים שלי כי הגיע להם לנצח. יש לנו הרבה כישרון עם שחקנים צעירים, נלחמנו חזק, הם השאירו הכל על המגרש, המזל היה בצד של ישראל. ברכות לישראל. אני שמח בשביל החברים שלי. זה משחק חשוב להמשך בשבילם. אנחנו צריכים ללמוד דברים על כדורסל מהמשחק הזה. אבל הפסדנו קצת על סבלנות, ואחד השחקנים שלנו גם נפצע. זה קיצר את הרוטציה שלנו ועם הלחץ שהפעלנו על הגארדים הישראלים זה היה חשוב. כשאנחנו קולעים באחוזים כאלה ל-3 קשה לנצח. אם היינו קולעים באחוזים טובים היינו יכולים לנצח. אלה חברים צעירים שמאמינים במה שאנחנו עושים. היה חסר לנו כמה ריבאונדים בהגנה, גרמנו לישראל לזרוק זריקות קשות אבל לא לקחנו ריבאונד וזה יכל לשנות את המשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully