וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאן לשחקני בית"ר: "אתם מכירים את הבעיות יותר טוב ממני"

על רקע פרשת חוגג בית"ר תפגוש את הפועל חדרה בטדי, המאמן ביקש מהשחקנים להתרכז נטו בכדורגל: "אם זה יפריע אז יש לנו בעיה, אנחנו מקצוענים". לראשונה העונה: עומר פדידה צפוי לפתוח בהרכב חדרה (שבת, 19:50, ספורט4)

תקציר: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 3:0/ספורט1

בית"ר ירושלים

בצל כל הבעיות תפגוש מחר (שבת) בית"ר ירושלים את הפועל חדרה בטדי (19:50, ספורט4). היציע המזרחי יהיה סגור, לאחר שאתמול קיבלה ההתאחדות את בקשת בית"ר להקדים את ריצוי העונש. במועדון מקווים כי לפחות 8,000 איש יגיעו מחר לתמוך בקבוצה, במשחק עליו מדברים כ"חובה לקחת 3 נקודות", בעיקר שלאחריו יוצאת הקבוצה לארבעה משחקים קשים ביותר- סכנין בחוץ, מכבי תל אביב בבית, מכבי חיפה חוץ והפועל באר שבע בטרנר.

המאמן ארווין קומאן שוחח עם השחקנים על הבעיות סביב המועדון ומעצר הבעלים משה חוגג ואמר להם: "אתם מכירים את המועדון ואת הבעיות יותר טוב ממני, אני בטוח שזה לא פשוט לאף אחד אבל אנחנו לא מתכוונים לתת לזה להפריע לנו, אנחנו מקצוענים והמטרה שלנו היא להצליח בכדורגל, מה שקורה מסביב לא משנה את זה, אם זה יפריע אז יש לנו בעיה".

בנוגע להרכב מחר, אדווין ג'סי צפוי להחליף את ניב זריהן הפצוע, כאשר גם ריצ'מונד בואצ'י בתמונת ההרכב. מי שייעדרו הם בנוסף לזריהן הם עמית כהן וג'וסואה מחיאס הפצועים, שמיכאל אוחנה עשוי להתלבש אך ההחלטה תתקבל לאחר האימון המסכם. בשלב זה אין הצעות לרכישת הקבוצה בתנאים אותם דורש משה חוגג, ורק לאחר שחרורו ממעצר ניתן יהיה לראות כיצד אפשר לקדם את הדברים.

ארווין קומאן מאמן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
פרשת חוגג, בנוסף לבעיות המקצועיות. קומאן/מאור אלקסלסי

הפועל חדרה

הפועל חדרה, שלא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים, תגיע מחר לטדי והמאמן מנחם קורצקי ייאלץ להסתדר שוב עם סגל חסר, בשל היעדרותם של עומר דנינו הפצוע והקפטן מנשה זלקה המורחק. שחקן נוסף שנמצא בספק למשחק, הוא החלוץ הברזילאי, גוסטבו מרמנטיני, שסובל מפגיעה בכף רגלו. מרמנטיני נפגע במשחק הליגה האחרון נגד נוף הגליל ובשל חתך עמוק, יש לו מספר תפרים בכף הרגל, דבר שמפריע לו ואף גרם לכאבים חזקים בימים האחרונים.

"מתחילת העונה לא שיחקנו פעם אחת בסגל מלא ובכל שבוע אנחנו נאלצים להסתדר עם חסרון של מספר שחקנים, אבל אין לנו תירוצים ונצטרך לקחת נקודות במשחקים הקרובים", אמרו בחדרה לקראת הקרב בטדי.

על פי האימון המסכם, נראה שקורצקי ימשיך במערך של שלושה שחקני הגנה, כאשר וויסאם רבאח יפתח יחד עם עידו לוי וג'ונתן סיסה. מי שצפוי לפתוח בהרכב, לראשונה העונה בליגה, הוא הקשר עומר פדידה שחזר לאחרונה לפעילות מלאה, אחרי פציעה ארוכה בלסתו. פדידה אמור להוסיף מימד טכני לחוליית הקישור של חדרה, כאשר לצידו בחלק הקדמי יפתחו מקסים פלקושצ'נקו ומוחמד גדיר.

עוד בוואלה!

"משה חוגג הציג לחוקרים הקלטה שעשויה לסבך אותו"

לכתבה המלאה
מוחמד גדיר הפועל חדרה כובש. לירון מולדובן
יצליחו להפתיע? גדיר וחדרה/לירון מולדובן

טריוויה

* הפועל חדרה ניצחה 0:3 בטדי במחזור הסיום של הפלייאוף התחתון בעונה שעברה ובכך קטעה רצף של חמישה הפסדים מול בית"ר ירושלים, בהפרש מצטבר של 17:1.

* בית"ר לא שמרה על שער נקי בבית בכל שנת 2021, כשהרצף שהתחיל עוד לפני כן עומד כבר על 15 משחקי ליגה (מאז ה-0:0 מול מכבי תל אביב במחזור ה-11 בעונה שעברה).

* הפועל חדרה ללא שער בשלושת המחזורים האחרונים. בעונה הקודמת היה לה רצף של חמישה משחקים בהם לא כבשה.

* הפועל חדרה עדיין לא קיבלה פנדל בעידן מנחם קורצקי, וסופרת כמעט שנה ללא כדור עונשין מ-11 מטרים שנשרק לזכותה. האחרון היה בדצמבר אשתקד, אז שובל גוזלן החמיץ מול הפועל באר שבע (בבעיטה חוזרת אחרי החטאה של אונוריודה אודה).

* את הצמד השני והאחרון שלו בליגת העל כבש מוחמד גדיר לרשת בית"ר ירושלים בטדי. זה קרה בפברואר 2015, אז העניק לבני סכנין ניצחון 1:2 בעונה אותה סיים עם 16 שערים.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: טדי
קהל: 6361

משחקי המחזור ה-10:

שבת, 15:00: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע (ספורט4)
שבת, 17:15: הפועל נוף הגליל - בני סכנין
שבת, 17:30: מכבי נתניה - מכבי פתח תקוה (ספורט4)
שבת, 19:30: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים
שבת, 19:50: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה (ספורט4)

ראשון, 20:15: הפועל חיפה - מכבי תל אביב (ספורט2)
ראשון, 20:45: הפועל תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully