וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדיל שב לכשירות וצפוי לפתוח בסכנין, בלילתי ייעדר בנוף הגליל

בני סכנין רוצה להתקרב לצמרת עם ניצחון חוץ שלישי ברציפות, גם גנאים עשוי לשוב ל-11. מגן המארחת סובל משבר בכף רגלו, פרייטר יוצב בחוד לצד בר כהן

מחזור 10הסתיים27/11/2021
הפועל נוף הגליל
  • פרייטר (29)
2:1
  • (26) מורה
  • (36) מלמד
בני סכנין
תקציר: בני סכנין - הפועל חיפה 2:2/ספורט1

הפועל נוף הגליל ובני סכנין ייפגשו מחר (שבת, 17:15) כשהן שוות זו לזו בטבלה, עם 12 נקודות במקום ה-6 וה-7. העולה החדשה תקווה להישאר בלתי מנוצחת בבית, בעוד האורחת תנסה לחבר ניצחון שלישי ברציפות מחוץ לדוחא אחרי ה-0:1 באשדוד וה-0:3 הגדול על הפועל תל אביב בבלומפילד.

אלי בלילתי שחקן הפועל נוף הגליל לפני זוהר זסנו שחקן מ.ס. אשדוד. לילך וייס רוזנברג
הוכנבוים יסתדר בלעדיו? בלילתי/לילך וייס רוזנברג

הפועל נוף הגליל

בקבוצה מייחסים חשיבות רבה למשחק הביתי נגד בני סכנין וזו גם הסיבה שבמועדון עשו כל מאמץ וגם הצליחו לסיים בזמן את השזרוע באצטדיון גרין. נוף הגליל יצאה לפגרה עם ניצחון על בית"ר ירושלים ותיקו נגד מ.ס. אשדוד, ובמועדון מאמינים שאפשר להמשיך ברצף ההצלחות גם נגד סכנין. החל מאמצע השבוע הקרוב תתחיל הקבוצה את רצף המשחקים מול שלוש הקבוצות הגדולות, כאשר ברביעי תתארח אצל מכבי תל אביב בבלומפילד, לאחר מכן תארח בראשון הבא את מכבי חיפה ושבוע לאחר מכן תצא לבאר שבע.

המאמן ירון הוכנבוים, יחסר מחר את אלי בליליתי שסובל משבר בכף רגלו ובנוסף אליו יעדרו גם עודד צ'וקול וירין פרץ הפצועים. פדרו סאס צפוי להמשיך במרכז ההגנה לצד דולב אזולאי ויבגני ברקמן, כאשר קוון פרייטר יפתח בהתקפה לצדם של והיב חביבאללה ובר כהן. אפשרות נוספת היא שדיוויד אקווה, שסיים לרצות עונש הרחקה, יפתח בהגנה, ובמקרה כזה יזוז סאס למקומו הטבעי בקישור.

עוד בוואלה!

השזרוע הצליח: נוף הגליל תארח את בני סכנין באצטדיון גרין

לכתבה המלאה
שחקן בני סכנין איהאב גנאים. ברני ארדוב
יחזור ל-11? גנאים/ברני ארדוב

בני סכנין

האורחת תנסה להמשיך ולהתקרב לצמרת העליונה במשחק החוץ. בסכנין מבינים שניצחון יקדם אותם לצמרת משמעותית למרות פתיחת העונה המהוססת. "יש פה סגל טוב אבל אנחנו חייבים להתחיל לשמור על יציבות", אמר שחקן בקבוצה, "נוף הגליל הוכיחו לא פעם העונה שאי אפשר לזלזל בהם ואנחנו נגיע מוכנים למשחק". איהאב גנאים צפוי לשוב להרכב כאשר רז שטיין צפוי לרדת לספסל. מי שיחזור להרכב ככל הניראה הוא מחמוד קנדיל שחזר לכשירות.

טריוויה

* הקבוצות נפגשו שש פעמים במסגרת ליגת העל, בקדנציה בת השנתיים של הפועל נצרת עילית בין 2004 ל-2006, וכל המשחקים הוכרעו: נצרת עילית ניצחה ארבע פעמים ואילו בני סכנין פעמיים.

* גם בלאומית כל המשחקים הגיעו להכרעה, כשבעונת העלייה של בני סכנין (2019/20) כל קבוצה ניצחה את יריבתה בחוץ.

* נוף הגליל עדיין ללא הפסד ביתי העונה, כשהיא מסיימת בתיקו ומנצחת לסירוגין.

* סכנין רוצה ניצחון חוץ שלישי ברציפות - דבר שלא עשתה בליגת העל מאז נובמבר-דצמבר 2013. שער נקי היה לה בשלושת משחקי החוץ הקודמים, כך שמשחק רביעי ללא ספיגה כאורחת יהווה שיא מועדון בליגה הבכירה.

* נוף הגליל עדיין לא ספגה העונה שער ביתי במהלך המחצית הראשונה (אחת משלוש קבוצות) ואילו בני סכנין היא היחידה בליגה שטרם ספגה שער חוץ במהלך המחצית הראשונה.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: גרין
קהל: 1459

משחקי המחזור ה-10:

שבת, 15:00: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע (ספורט4)
שבת, 17:15: הפועל נוף הגליל - בני סכנין
שבת, 17:30: מכבי נתניה - מכבי פתח תקוה (ספורט4)
שבת, 19:30: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים
שבת, 19:50: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה (ספורט4)

ראשון, 20:15: הפועל חיפה - מכבי תל אביב (ספורט2)
ראשון, 20:45: הפועל תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully