וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2:2 לאטפלד בבכורה בראשון לציון, 1:1 בין הפועל פתח תקוה לרמת גן

הכתומים השלימו מהפך בבכורה של ההולנדי, אך הסתפקו בנקודה מול רמת השרון. ניצחון דרמטי לרעננה, גם ריינה ועכו חגגו

תקציר: שערי השבוע 25.11/ספורט1

הליגה הלאומית שבה היום (שישי) לפעילות אחרי פגרת הנבחרות והשזרוע עם חמישה משחקים במסגרת המחזור ה-12. ריימונד אטפלד, ששב לליגת המשנה והתמנה למאמן הפועל ראשון לציון, הסתפק בנקודה בבכורה על הקווים אחרי 2:2 מול הפועל רמת השרון. הפועל רעננה השיגה ניצחון דרמטי מול הפועל אדומים אשדוד, הפועל פתח תקוה נפרדה ב-1:1 מול הפועל רמת גן, בני ריינה המפתיעה עלתה זמנית למקום השני והפועל עכו העמיקה את הצרות של בית"ר תל אביב בת ים.

עבדולי ג'ארג'ו (מימין), אבובקאר בארי, איבה רנסום שחקני הפועל ניר רמת השרון. דני מרון
המארחת עלתה ליתרון מוקדם. שחקני רמת השרון חוגגים עם בארי/דני מרון
ריימונד אטפלד, מאמן הפועל ראשון לציון. דני מרון
הסתפק בנקודה. אטפלד/דני מרון

הפועל ניר רמת השרון - הפועל ראשון לציון 2:2

ריימונד אטפלד חזר לליגה הלאומית, אותה הוא מכיר מימיו בבית"ר תל אביב/בת ים, אך הקאמבק שלו היה פחות טוב משציפה. הכתומים נקלעו לפיגור כבר בדקה השביעית משער של אבובאקר בארי, אך מתאוס לימה השווה את התוצאה מהנקודה הלבנה על סף המחצית. נתי אסקיאס השלים מהפך בדקה ה-57 אחרי הכנה של אוהד אלמגור הצעיר בהופעת בכורה, אבל איבה רנסום הניגרי כפה חלוקת נקודות עם נגיחה לפינה הרחוקה בדקה ה-74. עבור הכתומים המאוכזבים מדובר במשחק רביעי ללא ניצחון, אך למרות שהם במקום התשיעי בלבד הם קרובים לצמרת הצפופה.

נתי אסקיאס, שחקן הפועל ראשון לציון. דני מרון
השלים מהפך, אך זה לא הספיק. אסקיאס/דני מרון
פטריק ואן לוון. דני מרון
בא לבקר את חברו ההולנדי? ואן לוון/דני מרון

מכבי אחי נצרת - מכבי בני ריינה 1:0

הקבוצה של אדהם האדיה עם ניצחון שני ברציפות והיא עלתה זמנית למקום השני בטבלה, כשהיא עם מספר נקודות זהה לזה של המוליכה הפועל כפר סבא. ארבע דקות אחרי פנדל לשמיים של ריף מסיקה, המגן נאעל חוטבא כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-61, לא חגג מול קבוצתו הקודמת וסידר לריינה ניצחון חוץ יקר. המארחת נעצרה אחרי רצף של שלושה ניצחונות (אחד בגביע ושניים בליגה) וירדה למקום העשירי, כשלקראת הסיום אחמד עאבד הפציץ למשקוף ואשרף רבאח הציל כדור מהקו.

נאעל חוטבא שחקן מכבי בני ריינה. ברני ארדוב
ניצח את קבוצתו הקודמת. נאעל חוטבא/ברני ארדוב

הפועל רעננה - הפועל אדומים אשדוד 1:2

המארחת משיגה סוף סוף ניצחון לאחר חמישה מחזורים בה הצליחה לחלץ נקודה אחת בלבד, ואיזה ניצחון דרמטי זה היה. אלי כהן שהצליח לקטוע את רצף ההפסדים בבכורה שלו על הקווים במחזור הקודם, משיג ניצחון ראשון עם רעננה. אשדוד לעומת זאת, סופרת כבר שלושה הפסדי חוץ רצופים. זה התחיל טוב מבחינת הקבוצה מעיר הנמל, כאשר לישי ביטון העלה אותה ל-0:1 בדקה ה-36, אך בן אז'ובל השווה עבור הקבוצה מהשרון בדקה ה-81 וניב גוטליב השלים את המהפך ארבע דקות בתוך תוספת הזמן לאחר טעות קשה בהגנת האורחת.

הפועל עכו - בית"ר תל אביב בת ים 0:2

נועלת הטבלה נפרדה מאליעזר בן אהרון ובינתיים לא החתימה מאמן חדש, כשמי שעמד על הקווים הוא קלמי סבן שהיה עוזר המאמן וגם הוא לא הביא את הבשורה. עכו הייתה עדיפה, בעיקר במחצית השנייה, ואחרי לחץ כבד עלתה ליתרון מבעיטה מהאוויר של המחליף דניאל מור יוסף בדקה ה-84. מחליף נוסף, גיתי סופר, דהר על פני מחצית המגרש וסגר עניין עם שער סולו בדקה ה-95. עכו מנצחת את בית"ר תל אביב בבית לראשונה מאז מרץ 2004, בימי הליגה הארצית, כשהאורחת עמוק במקום האחרון ועם נקודה אחת בלבד מ-18 האחרונות.

מוחמד באדיר שחקן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
חלוקת נקודות במושבה. באדיר/קובי אליהו

הפועל פתח תקוה - הפועל רמת גן 1:1

עד היום נכבשו עשרה שערים בלבד ב-11 המשחקים של הפועל פתח תקוה, אך הפעם קיבלנו במושבה שני שערים ב-20 הדקות הראשונות. מיקו ממן העלה את האורחת ליתרון בדקה התשיעית, אך אילי טמם איזן כעבור שבע דקות בלבד. שתי הקבוצות שניצחו במחזור הקודם ניסו להשיג הכרעה, אך הסתפקו בנקודה בלבד.

משחקי יום שני:

סקציה נס ציונה - הפועל כפר סבא
הפועל אום אל פאחם - בני יהודה
מ.ס. כפר קאסם - הפועל עפולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully