וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם: "לא חושב על חלוקת כוחות, הלחץ הוא האויב הכי גדול שלנו"

25.11.2021 / 16:20

מאמן מכבי נתניה התכונן למכבי פתח תקוה (שבת, 17:30 בספורט4) כשבאופק מחזור אמצע השבוע: "לא אבוא בטענות על מחצית לא טובה, לא ניקח אליפות אך גם לא נרד ליגה"

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

מכבי נתניה תארח בשבת את מכבי פתח תקוה, בקרב בין שתי קבוצות שלא ניצחו בתקופה האחרונה והן רחוקות כעת נקודה אחת בלבד מהקו האדום. נתניה שפתחה בסערה את הקדנציה של המאמן בני לם עם ניצחון 2:4 נגד מכבי תל אביב, נעצרה מאז ולא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים ובקבוצה מאמינים שאפשר לחזור למסלול הניצחונות כבר בשבת.

"אם אנחנו ניקח את כל חמשת המחזורים האחרונים של מכבי נתניה, בארבעה וחצי משחקים היינו טובים", אמר לם לקראת המשחק בשבת. "אני לא יכול לבוא בטענות לקבוצה אחרי מחצית אחת לא טובה. הפגרה הזאת הייתה טובה לי אישית. ישר נכנסתי לשלושה משחקים חזקים וקשים, אבל בשבועות של הפגרה הספקתי להכיר לעומק כל שחקן ושחקן. היינו גם במחנה אימונים וזה עזר לי עוד יותר לשפר כמה דברים. אני מאמין שאנחנו באים יותר מוכנים למשחק הבא שלנו".

בני לם מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
לא בא בטענות על מחצית אחת לא טובה. לם/ברני ארדוב

המאמן נשאל אם לקבוצה יש בעיה במשחק ההתקפה והשיב: "אין בעייתיות. זה נשמע כאילו הפסדנו את המשחקים האחרונים. את מכבי ת"א ניצחנו, עשינו תיקו מול באר שבע עם עשרה שחקנים והפסדנו למכבי חיפה והפועל ירושלים. יש קבוצה מצוינת עם שחקנים טובים. הספקתי לראות שחקנים שרוצים ועובדים וכל דבר שאומרים להם עושים במאה אחוז. יש כאן קבוצה טובה ובריאה, מכבי נתניה לא תיקח אליפות, אבל גם לא תרד ליגה. אני משתדל שיהיה כדורגל התקפי וטוב ושאנחנו נביא עניין גם לקהל ושהקהל יהנה מהקבוצה. עד עכשיו בסך הכל זה נראה טוב".

לם דיבר על חשיבות המשחק והעובדה שהקבוצה נקודה מעל הקו האדום: "אנחנו גם שתי נקודות מהפלייאוף העליון. מדברים על משחק חשוב מאוד, אבל ביום שלישי יש גם משחק חשוב וכך גם בשבת. כל משחק הוא בפני עצמו. אנחנו צריכים לבוא פחות לחוצים, הלחץ הוא האויב הכי גדול של השחקן או של הבן אדם בכלל. אנחנו צריכים להרגיע את השחקנים ולהביא את התוצרת שלנו כבר בשבת. העומס? אני לא חושב על איך לחלק את הכוחות או על יום שלישי. מה שחשוב הוא המשחק בשבת".

עוד בוואלה!

יובל שדה: "לא רוצים לפשל, זה אחד המשחקים החשובים שהיו למכבי נתניה"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי נתניה אביב אברהם. ברני ארדוב
מייצג את היהלומים בנבחרת הבוגרת. אברהם/ברני ארדוב

על הרוח החדשה במועדון והזימונים של שחקנים לנבחרות: "יש קארמה טובה במכבי נתניה, קורה משהו טוב, זה ברור. קונים מנויים, הקהל מגיע בכמויות שלא היו רגילים. יש שלושה שחקנים בנבחרת הצעירה ושניים בבוגרת. קבוצת הנוער של מכבי נתניה פתאום מנצחת ונראית טוב. הרבה שחקנים צעירים רוצים להגיע למכבי נתניה. החוכמה שלי ושל השחקנים היא לשמור על זה. לעלות במשקל זה קל, לרדת זה קשה. אני רוצה לקרוא פה לקהל: זו לא חוכמה לבוא למשחקים הסקסיים מול מכבי תל אביב ובאר שבע. אותן נקודות מקבלים מול מכבי פתח תקוה. לא מקבלים מול מכבי ת"א חמש נקודות ומול מכבי פ"ת שלוש. אמרנו כבר שהקהל הוא השחקן ה-12, אנחנו צריכים אותו בעידוד. זה עזר לנו במשחקי הבית ואנחנו מצפים ממנו שיבוא גם מול מכבי פתח תקוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully