וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "הבלגן בבית"ר ירושלים לא מעניין אותנו"

25.11.2021 / 12:43

מאמן הפועל חדרה דיבר על החזרה מהפגרה בשבת (19:50, ספורט4): "הצלחנו להחזיר פצועים ולהתגבש יותר". זלקה ודנינו ייעדרו, מרמנטיני בספק ועשוי לערוך מבחן כשירות

אחרי פגרה של שלושה שבועות, הפועל חדרה תתארח בשבת הקרובה אצל בית"ר ירושלים בטדי (19:50, ספורט4). הקבוצה של המאמן מנחם קורצקי, שמגיעה אחרי שני הפסדים ותיקו תנסה לשוב למסלול הניצחונות כדי לשמור על מקומה בחלק העליון של הטבלה. קורצקי יחסר את הקפטן המורחק מנשה זלקה וכן את הבלם עומר דנינו, שמחלים מקרע בשריר הירך האחורי. החלוץ הברזילאי גוסטבו מרמנטיני, שסוחב פציעה בכף רגלו נמצא בספק, עשוי לערוך מבחן כשירות ממש בסמוך לשעת המשחק.

"מבחינתנו הפגרה עשתה לנו טוב, הצלחנו להחזיר פצועים, להתגבש יותר", אמר קורצקי לקראת המשחק. "זה היה מאוד חשוב לנו. אני חושב שעשינו סדרת אימונים טובה. מאמין מאוד שנחזור שונה מהפגרה". קורצקי נשאל לגבי כל הרעש והבלגן שיש בימים אלו בבית"ר ירושלים והשיב: "אני לא חושב שזה משהו שאנחנו מדברים עליו או שזה מעניין אותנו, אנחנו צריכים להתרכז במה שאנחנו צריכים לעשות. נתרגם את האימונים הטובים שעשינו בפגרה, נביא את זה למשחק. מצפה לנו משחק קשה. בית"ר ירושלים הייתה בפורמה טובה לפני הפגרה, אנחנו צריכים לבוא ולעשות את העבודה".

מאמן הפועל חדרה, מנחם קורצקי. דני מרון
איך הם יחזרו מהפגרה? מנחם קורצקי/דני מרון

על החזרה למשחקים אחרי תקופה פחות טובה של קבוצתו: "היינו במשחקים לא טובים, התאמנו קשה, עבדנו קשה, מקווה מאוד שנצא לדרך חדשה ותקופה יותר טובה. בסה"כ יש לנו קבוצה טובה עם שחקנים טובים, אנחנו סומכים עליהם, מאמינים בהם ונותנים להם את כל הביטחון. אנחנו יודעים שלכל קבוצה יש את התקופה הפחות טובה, מקווים שזה נשאר מאחורינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully