וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "תרגלנו סגנון משחק חדש, רוצים לשחק יותר התקפי"

עודכן לאחרונה: 25.11.2021 / 14:36

מאמן הפועל באר שבע לקראת הביקור בקרית שמונה בשבת (15:00, ספורט4): "חשוב לנו לייצר יותר מצבים. מאחל לדראפיץ' בהצלחה, אבל אחרי המשחק"

תקציר: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

הפועל באר שבע ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונים שלה לקראת משחק החזרה מהפגרה בו תתארח אצל עירוני קרית שמונה בשבת (15:00, ספורט4). הקבוצה של רוני לוי סיימה את שני משחקיה האחרונים בתיקו, אך שמרה על פסגת הטבלה עם היציאה לפגרה, והמשימה הראשונה שלה תהיה לקלקל את הופעת הבכורה של סלובודן דראפיץ' כמאמן הצפוניים.

לקראת ההתמודדות אמר המאמן רוני לוי: "בתחושה שלי הפגרה באה בזמן, אמנם לקחנו חופש, אבל עבדנו קשה כדי לתקן מה שצריך ועשינו משחקי אימון כדי להיכנס לקצב. אני מקווה שנראה את התוצאות במשחק הקרוב. אנחנו משתדלים לשים דגש על הכל, לפעמים יש דגש יותר על התקפה. תרגלנו עם השחקנים עוד סגנון משחק שחשוב לנו לדעת לנצל. אני חייב לציין שרמת האימונים שלנו גבוהה מאוד, נוצרה תחרות גבוהה ויש לי אפשרויות בכל תפקיד. אני שמח שהשחקנים לוקחים את זה למקום הנכון. חשוב שכל השחקנים יקבלו דקות וביטחון".

המאמן התייחס לביקורת העיקרית שמופנית כלפיו מצד הקהל, על סגנון המשחק ההגנתי שהוא מכתיב: "מערך של שלושה בלמים זה בהכרח גם שני חלוצים, כך שזה יכול להיות גם התקפי. אנחנו משתדלים לשים דגש על הכל, לפעמים יש דגש יותר על התקפה. תרגלנו עם השחקנים עוד סגנון משחק שחשוב לנו לדעת לנצל, אנחנו רוצים לשחק יותר התקפי ולייצר יותר מצבי הבקעה ולמצוא את הסגנון שמתאים לנו. עד עכשיו עם 4-3-3 היו משחקים טובים ופחות טובים".

רמזי ספורי עם ניקיטה רוקאביציה שחקני הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
הפסגה עדיין שלהם, אבל יש מה לשפר. שחקני הפועל באר שבע/אתר רשמי, הפועל באר שבע

על היריבה, שכאמור החליפה מאמן ובאר שבע לא הכניעה אותה בחוץ מאז 2018: "את המאמן החדש שלהם אני מכיר טוב וזו הזדמנות לאחל לו בהצלחה, אבל אחרי המשחק נגדנו. אנחנו לא מחפשים תירוצים מבחינת השעה או היריבה, כולם יודעים שקרית שמונה בחוץ היא יריבה קשה, אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו ונגיע הכי מוכנים שאפשר".

רוני לוי הוסיף לגבי הפצועים: "זה חלק מהחיים של קבוצה, לשמחתנו חוץ מאריאל הרוש כולם פחות או יותר קרובים לאפשרות לשחק. שגיב חזר אחרי תקופה מאוד ארוכה, הוא שחקן שיכול לעזור לנו מאוד, עם הרבה מהירות ואיכויות. כמאמן חשוב שיהיה לך את כולם וזה בערך המצב במשחק הקרוב".

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
איך הם יחזרו מהפגרה? רוני לוי/דני מרון

אור דדיה דיבר גם הוא במסיבת העיתונאים ואמר: "אנחנו באים לכל משחק עם אותה רמת מוטיבציה. כמובן שאחרי שלא ניצחנו בשני המשחקים האחרונים, אנחנו רוצים לחזור למסלול הזה. יש אווירה מאוד טובה בחדר הלבשה, אנחנו מרגישים שאפשר לעשות דברים גדולים העונה והקהל ביחד איתנו. נגיע למשחק הקרוב מאוד מוכנים כדי לנצח שם. עבדנו על הדברים שהיינו פחות טובים בהם במשחקים האחרונים. אישית, אני עובד קשה מאוד במגרש ומחוצה לו, מקווה להשתפר ולהיות תמיד מגמת עלייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully