וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה תקים צוות לתפעול הליגה בנפרד מאיגוד הכדורסל

25.11.2021 / 12:50

מנכ"ל המנהלת שלומי פרי הוציא מכתב חריף בעקבות הודעת האיגוד על החזרת ניהול הליגה אליו: "איגוד הכדורסל עלול להפר את חוק התחרות הכלכלית, המהווה עבירה פלילית ועוולה חברתית"

מנהלת ליגת העל הוציאה היום (חמישי) מכתב לאיגוד הכדורסל בתגובה על הודעת האיגוד על החזרת ניהול ליגת העל לידיו בסוף העונה. במקביל הודיעו במנהלת על הקמת צוות שייערך לתפעול הליגה בנפרד מהאיגוד, תכנית שתובא לאישור הדירקטוריון בישיבה הקרובה.

עמירם הלוי יושב ראש איגוד הכדורסל. אריאל שלום
קיבל מכתב חריף מהמנהלת. עמירם הלוי/אריאל שלום

"קבוצות ליגת העל בכדורסל הן שהחליטו והן שימשיכו להחליט איזו מסגרת תנהל את הליגה בה הן משחקות", כתב מנכ"ל מנהלת הליגה שלומי פרי למנכ"ל איגוד הכדורסל יענקל'ה בן שושן וליו"ר האיגוד עמירם הלוי. "רשמנו לפנינו כי הודעתם על רצון הנהלת איגוד הכדורסל ליטול לעצמה את ניהול פעילות ליגת העל בכדורסל לגברים המנוהלת על ידי חברת מנהלת ליגת העל בכדורסל בע"מ. רצון ו/או כוונה כזו של איגוד הכדורסל מצויין בניגוד מוחלט לטובת המנהלת. נוכח תוכן מכתבכם, נציגי איגוד הכדורסל משוחררים מעתה ואילך מהגעה לפורומים ניהוליים של המנהלת, וממילא לא יורשו להשתתף בהם. שהרי, מטבע הדברים, כל בעל תפקיד במנהלת שמונה לתפקידו על ידי איגוד הכדורסל מצוי עתה בניגוד עניינים מלא ומוחלט עם חובת נאמנותו למנהלת על פי דין".

עוד כתב פרי: "אנו מתריאים מראש כי בניסיונותיהם, במעשיהם ובמחדליהם שנועדו למנוע מליגת העל את היכולת לפעול ולנהל את עצמה, ובהודעות נציגי האיגוד בעל פה כי יפעלו לטרפד את קיום ליגת העל תחת המנהלת ולהימנע מלספק שירותים שבהם הוא בעל מונופולין מוחלט (דוגמת רישום שחקנים), עלולים ואף מועדים איגוד הכדורסל, יו"ר ומנכ"ל איגוד הכדורסל, וכן חברי ההנהלה, להפר את הוראות חוק התחרות הכלכלית, המהווים בין היתר עבירה פלילית ועוולה אזרחית".

פרי מסכם: "לקראת סיום - מכתבכם לא ברור. מה פירוש "החזרת הניהול"? מה משמעות סעיף 2 למכתבכם? להזכירכם, בין הצדדים קיים הסכם תקף. אין במכתבכם שום הודעה על ביטול ההסכם או על סיומו, ולא בכדי. ההסכם עומד בתוקפו. למעלה מהצורך יצוין, כי גם אילו היה איגוד הכדורסל מבקש להודיע על ביטול או סיום ההסכם, הרי שבהסכם עצמו נקבע כי על הודעה כזו להימסר עונה אחת מראש. מאחר ואנו בעיצומה של עונת הכדורסל 2021-22, ברי כי סיום עונת 2021-22 הוא בעוד חצי עונה בלבד. אלא אם יסכימו הצדדים בכתב אחרת, גם אם וככל שמי מהצדדים להסכם יחליטו להודיע על סיום ההסכם, הרי שכל סיום שכזה, יוכל להיכנס לתוקף רק מסוף עונת 2022-23".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully