וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישועה כהרף עין: האם השינוי שעשה ירדן שועה יחזיק?

25.11.2021 / 14:30

חלוץ בית"ר ירושלים שינה גישה ונלחם על הקריירה, אבל האם הוא לא התעורר מאוחר מדי? אופיר סער על היהלום שסוף סוף נפל לו האסימון, הניסיון למזער את חוסר הוודאות לקראת חדרה (שבת, 19:50, ספורט4) והפתרונות לקראת הבור התקציבי הההולך ומתקרב

תקציר: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 3:0/ספורט1

1. סביב כל המולת הבעלים העצור, הנאמן, אלימות ביציעים ובעיות כלכליות, בית"ר ירושלים גם משחקת כדורגל, כאשר בשבת היא פוגשת את הפועל חדרה (19:50, ספורט4) במשחק מאוד משמעותי עבורה, כשההערכה היא שלפחות 8,000 אוהדים יגיעו לתמוך בקבוצה במשחק הקרוב.

ועם כל הרצון הטוב לנתק את כולם ממה שקורה מסביב, הסיטואציה בבית"ר אינה פשוטה. בכל שיחה עולה כמעט תמיד המעצר של משה חוגג, המצב הכלכלי, מה יהיה בינואר, האם יישמר הסגל, יותר מדי פעמים השיח הזה עולה שאלת אי הוודאות, כשמנגד, הצוות המקצועי רוצה לנתק את השחקנים מכך ולדאוג שיתרכזו רק בכדורגל. גורם במועדון אמר הבוקר: "יחסית למצב, כולם פה מתנהלים רגיל ועושים הכל כדי שהעסק ימשיך לתפקד, גם הצוות המקצועי והשחקנים, דוחקים את הבעיות הצידה, אבל זה לא פשוט בכלל לאף אחד".

משה חוגג בית"ר ירושלים. דני מרון
חוסר הוודאות שולט. משה חוגג/דני מרון

2. מקצועית, לפני הפגרה בית"ר חזרה לחיים על ה-0:3 במושבה על מכבי פתח תקוה. ירדן שועה עם צמד סוף סוף הגיע לבירה. בחודש וחצי האחרון מדברים בבית"ר על שחקן אחר לגמרי, שועה שלא מכירים, אחד שבא ראשון והולך אחרון, שינוי במדדים, גישה בריאה יותר. אפילו השחקנים מופתעים ושואלים אותו מאין זה מגיע והוא עונה: "רוצה להילחם על הקריירה, עשיתי מלא טעויות וביזבזתי הרבה זמן, נרים את עצמי בבית"ר ובהמשך לחו"ל".

לא קל לכתוב על שינוי של שועה, תמיד יש הרגשה שעוד כמה ימים הוא יחזור לסורו ויהפוך הכל. חודש וחצי זאת תקופה קצרה, אבל במונחים של שועה להיות מקצוען תקופה כזאת זה הרבה מאוד, זה סוויץ' שלא קרה לו עד עכשיו בשום שלב בקריירה. וזה מעודד להמשך, מכיוון שגם אם יהיו עוד תקלות, נראה שהוא כבר מתחיל להפנים מה לטווח הרחוק מה נכון לו ואיך הוא צריך להתנהל, ברמת היישום האחריות והמבחן הם שלו.

שועה בזבז הרבה זמן. גם כשהוא עשה שינוי ונותן את כולו עדיין יש לו פער פיזי מהשחקנים, הוא מנסה לצמצם אותו כך שיחד עם הכישרון זה יתחבר לו לשחקן שכולם היו רוצים לראות. פתאום הוא מבין שללא חיזוק השריר העוצמה שלו תיפגע, מדבר על תזונה, מבין את החשיבות התרגילים של מאמן הכושר והתרגילים באימון באופן כללי, לפחות משדר משהו אחר, או כמו שאמרו שחקנים: "הוא בחור טוב שהתנהג כמו ילד ונראה שהבין שזה נגמר, או שהוא לוקח את עצמו בידיים או שמהר מאוד יסיים קריירה. מבחינת כישרון הוא הדבר הכי טוב שיש בחלק הקדמי שלנו, אם הוא יוסיף לזה את הגישה בחודש האחרון, בינואר הוא כבר לא יהיה כאן ואנחנו נבכה".

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים נענשה: היציע המזרחי בטדי ייסגר למשחק מול מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים מול אריק ינקו שוער מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
בזבז יותר מדי זמן. ירדן שועה/אודי ציטיאט

3. בנוגע למכירת הקבוצה, בשלב זה אין שום הצעה קונקרטית על הפרק. חוגג לא יצר קשר עם הנאמן יצחק יונגר לגבי ינואר והעתיד ונראה כי רק לאחר ישוחרר ממעצר יהיו התפתחויות. העובדה כי מעצרם של שני קרובי המשפחה של חוגג הומר למעצר בית סיפקה אופטימיות לנציגיו, אך הבעלים עדיין עצור עד רביעי, כשהמשטרה עשויה לבקש הארכת מעצר נוספת, כאשר החקירות בעניינו יימשכו בכל מקרה שבועות רבים.

כפי שנראים הדברים כרגע, במהלך חודשים דצמבר-ינואר יצטרכו ראשי בית"ר לשבת עם בקרת התקציבים ולראות אילו פתרונות ניתן למצוא למצב הקבוצה, כאשר כרגע לא ברור אם מכירת שחקן אחד תספיק לאיזון התקציב, כאשר כרגע בקופה יש כסף אך ורק עד למשכורות דצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully