וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים נענשה: היציע המזרחי בטדי ייסגר למשחק מול מכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 18:34

הקבוצה הורשעה בעבירת התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות בעקבות האלימות בבלומפילד. במועדון דורשים לדחות את ביצוע העונש

בווידאו: דיון הארכת מעצר בפרשת המשחק הגדול/מערכת וואלה!

בית"ר ירושלים שוב הורשעה היום (רביעי) בעבירת התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות בעקבות אירועי האלימות הקשים ביציע הקבוצה בבלומפילד - והיציע המזרחי באצטדיון טדי ייסגר למשחק אחד, מול מכבי תל אביב (יום ראשון, 5 בדצמבר, 20:45). המועדון הגיש בקשה לדחות את העונש כדי שהוא יחול על המשחק מול הפועל חדרה.

האירועים קרו במשחק מול הפועל תל אביב ב-18 באוקטובר, כשאוהדים מארגון לה פמיליה הכו באלימות אוהדים אחרים שעודדו את שחקנה המוסלמי של הקבוצה קמסו מארה.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מי נענש? אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

לאור המאבק של בית"ר ירושלים והנהלתה בארגון לה פמיליה (שנהג להחרים את המשחקים בטדי), בתחילה החליט בית הדין למנוע את כניסת אוהדיה למשחקי החוץ - אבל תובע ההתאחדות ערער על החלטת בית הדין, ובית הדין העליון קיבל את הערעור. בעונש החלופי, כאמור, הוחלט על סגירה של היציע המזרחי למשחק אחד.

העונש הקודם (שלושה משחקי חוץ, שבהם אוהדי בית"ר לא יוכלו להיכנס) בוטל כי הוא לא קיים בתקנון. בית"ר לא תנסה לערער על ההרשעה, כי במשחק שלאחר מכן יש לה את הדרבי. למשחק הקרוב מול הפועל חדרה כבר נמכרו כ-2,000 כרטיסים, ולכן זה יקרה במשחק שאחרי, מול הצהובים מתל אביב.

מקבוצת האוהדים הרוב כבר לא דומם נמסר בתגובה לסגירת היציע המזרחי: "הזוי שמענישים את אוהדי בית"ר בגין המכות שהם חטפו מאוהדי לה פמיליה. מצופה היה שמי שלא מצליח להילחם בגזענות לא יפריע למועדון ולאוהדים השפויים במלחמתם בגזענות. לצערנו פעם אחר פעם מראים הגורמים האחראים על הספורט בישראל, ובראשם ההתאחדות לכדורגל כתף קרה למאבק החשוב של בית"ר ומוכיחים שהם רואים באוהדי הכדורגל ובקבוצות 'ארנק', ותו לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully