וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6,000 רצים ורצות השתתפו במרוץ הלילה השנתי של באר שבע

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 20:57

LIGHT RUN IKEA BE'ER SHEVA התקיים. לראשונה במרוץ לילה בישראל: מקצה חצי מרתון שהזניק בהתרגשות ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ'

מירוץ הלילה של באר שבע/יחצ

מרוץ הלילה LIGHT RUN IKEA BE'ER SHEVA יצא לדרך הערב (רביעי) בפארק הגדול בישראל - פארק נחל באר שבע . לראשונה במרוץ, הוזנק על ידי ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ' מקצה תחרותי מקצועי של חצי מרתון באורך 21.1 ק"מ. במרוץ משתתפים אלפי רצים רצות ומעודדים. במשך כל זמן המרוץ מתקיים הפנינג ענק לכל המשפחה עם מסיבה, הרקדות, סדנאות, דוכנים ועוד. במרוץ הוזנקו 4 מקצים - מסלולים באורך 5 ק"מ, 10 ק"מ, מסלול עממי באורך 2.5 ק"מ וחצי מרתון באורך של 21.1 ק"מ.

את מקצה ה-5 ק"מ שהוקדש בהוקרה לצוות הרפואים ועובדי המרכז הרפואי סורוקה הזניק *פרופ' יעקב דרייהר, סגן מנהל המרכז הרפואי סורוקה*: "אני מבקש להודות לעובדי המרכז הרפואי סורוקה ולנציגיהם שמשתתפים במירוץ. בשנתיים האחרונות עובדי בית החולים מטפלים במסירות ובמקצועיות מסביב לשעון בחולי קורונה ובשאר מטופלי המרכז הרפואי, במציאות של אי וודאות תוך התמודדות עם אתגרים משמעותיים. אומרים ש"נפש בריאה בגוף בריא", ואני מקווה שהמירוץ הזה הוא תחילת המירוץ לרגיעה ושגרה".

מירוץ הלילה של באר שבע. דייגו מיטלברג,
אירוע גדול. מרוץ הלילה של באר שבע/דייגו מיטלברג

את מקצה ה-10 קילומטר הזניק שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל, נותנת החסות למרוץ זו השנה השלישית* "כחלק משיתוף הפעולה שלנו ורצוננו לקחת חלק פעיל בפעילויות של תושבי הדרום, אנו מעניקים חסות זאת השנה השלישית למרוץ LIGHT RUN IKEA BE'ER SEVA, ונרגשים להשתתף ולהזניק את אלפי הרצים במקצה ה10 קילומטק הרצים חוויית ספורט חד פעמית".

ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ' הזניק בהתרגשות את מקצה חצי המרתון ואמר* "ערב טוב לכל הרצות והרצים שבאו מכל הארץ, אני גאה ומתרגש להזניק את מקצה חצי המרתון היחיד שמתקיים בלילה. בהצלחה לכל הרצות והרצים!"

מרוץ הלילה נולד, ביוזמת עיריית באר שבע וחברת 'כיוונים' - החברה העירונית לתרבות הפנאי ובהפקתה של חברת כפיים ונותנת החסות הראשית IKEA הינו חלק ממגמת פיתוח הספורט וסגנון החייםה בריא והאקטיבי בעיר באר שבע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
צעירי עמותת מאירים. דייגו מיטלברג,
צעירי עמותת מאירים/דייגו מיטלברג

מתוך אלפי המשתתפים והרצים השתתפה גם קבוצה מיוחדת במינה. היום (24 בנובמבר) הוזנקו עשרות חניכי ומתנדבי תכנית "אור כוכבים", המופעלת על ידי עמותת "מאירים" למקצה העממי בן 2.5 ק"מ. הקבוצה רצה יחד עם מנהלי העמותה, וכמובן עם אלפי המשתתפים שפקדו את המרוץ. ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ': "התרגשתי לראות את קבוצת הרצים המיוחדת, החבר'ה המופלאים האלה, שבחרו לרוץ איתנו פה היום. הם מלמדים את כולנו שיעור לחיים על מהם כוח רצון, נחישות והתמדה".

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully