וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוט וצ'צ'אשוילי מחוץ לסגל לפולין, גודס: "הנבחרת בקצב מצוין"

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 20:27

נבחרת ישראל פותחת את קמפיין מוקדמות המונדובאסקט (ה', 19:00). המאמן: "החבר'ה עם אנרגיות מטורפות, הם רק רוצים ליהנות"

גיא גודס מוצג כמאמן נבחרת ישראל בכדורסל/צילום: דני מרון. עריכת וידאו: ניר חן

נבחרת ישראל בכדורסל תפתח מחר (חמישי, 19:00) את הופעותיה במוקדמות אליפות העולם 2023 כשתארח את נבחרת פולין בדרייב אין. הנבחרת של גיא גודס רוצה לתפוס את הכרטיס לאליפות העולם לראשונה מאז שנת 1986, ותקווה לפתוח ברגל ימין נגד יריבה שמגיעה בסגל חסר.

הערב ערכה הנבחרת את האימון המסכם בדרייב אין, כשאחריו פורסם סגל הנבחרת במקביל לישיבה הטכנית בין אנשי נבחרת ישראל לאנשי נבחרת פולין:

גל מקל (קפטן), יפתח זיו, רועי הובר, ים מדר, ג'ייק כהן, רפי מנקו, אדם אריאל, גיא פניני, נמרוד לוי, תומר גינת, עידן זלמנסון ואיתי שגב.

גולן גוט וגבי צ'צאשוילי לא יתלבשו. השניים עדיין לנסוע למשחק נגד נבחרת אסטוניה ביום ראשון, אליו יצטרפו שני שחקנים נוספים ממכבי תל אביב - ג'ון דיברתולומאו ורומן סורקין.

ג'ייק כהן, עידן זלמנסון, יפתח זיו, נבחרת ישראל. דני מרון
רגע האמת מגיע. שחקני הנבחרת/דני מרון

"עדיין אין את ההתרגשות, אתה עסוק בהמון חומר בשלושה ימים", אמר מאמן הנבחרת גיא גודס לקראת המשחק, "זה מאוד קשוח, אבל זה כיף. אתה עובד עם חבר'ה עם אנרגיות מטורפות ואתה צריך לעצור אותם כי הם רק רוצים לשחק ולהנות. צריך לחבר בשלושה ימים סגל מעניין שמאוד רוצה, אתגר גדול ואני נהנה. הבסיס שלנו שרץ הוא אחד היתרונות שלנו, אחד הדברים היפים של הנבחרת שלנו. הנבחרת בקצב מדהים, מכירים אחד את השני ומדברים עם העיניים וזה יתרון. אבל זה לא אומר כלום על המשחק עצמו, אנחנו צריכים להיות חדים ואנרגטיים ולשחק טוב".

על יתרון הגובה של הנבחרת הפולנית אמר גודס: "בכדורסל הגובה לא תמיד קובע. קובעים הרצון, היכולת, המהירות. יש להם שני סנטרים גבוהים, יכול להיות שהם ינסו לשחק פנימה יותר, אבל הם יצטרכו לשמור על השחקנים שלנו. יש להם מאמן חדש שאנחנו מכירים את סגנון המשחק שלו, ננסה להתאים את זה למשחק שלהם. יש המון מוטיבציה של השחקנים".

המאמן הוסיף על הרוטציה שהוא צפוי לשחק בה: "יש פה את ההיררכיה שנוצרה בתקופה של עודד, כל אחד יודע את מקומו, יש סגנון מסוים שלא נגעתי בו. אנחנו ממשיכים עם זה. צריכים לראות ולהגיב כמו כדי תנועה. אנחנו מצפים לדברים מסוימים, אבל יכולים לקרות דברים וצריכים לדעת להגיב תוך כדי משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully