וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן גלזר לא השלים אימון מלא וצפוי להיעדר מול לאסק לינץ

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 21:11

קשר הצהובים סובל מפציעה ולא ישחק מול האוסטרים. יצחקי: "מאמנים חוששים להגיע כרגע" (חמישי, 22:00, ספורט4)

מחזור 5הסתיים25/11/2021
מכבי תל אביב
    0
    • (89) הורבאט
    לאסק לינץ
    תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב בחוץ מול לאסק לינץ בקונפרנס ליג/ספורט1

    עדיין עם ברק יצחקי על הקווים, מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי, 22:00, ספורט4) את לאסק לינץ במאבק על המקום הראשון בבית א' של הקונפרנס ליג. הצהובים זקוקים לניצחון שיבטיח להם בוודאות את הפסגה ועלייה לשמינית גמר המפעל בעוד אם תפסיד היה תצטרך שהאוסטרים יפסידו במחזור הסיום כדי להימנע מעלייה אל שלב 32 הגדולות.

    דן גלזר לא הצליח הערב לערוך אימון מלא לקראת המשחק מחר מול לאסק לינץ ולא צפוי להיות בסגל למשחק. ברק יצחקי שוקל להמשיך במערך של שלושה בלמים כפי שפתח בדרבי התל אביבי והשאלה העיקרית היא היכן יוצב שרן ייני. במידה שהקפטן ישחק כבלם, יפתח עדן שמיר בקישור. במידה שיצחקי יעדיף את ייני בקישור וימשיך עם שלושה בלמים, עשוי עידן נחמיאס לפתוח כבלם לצד לואיס הרננדס ושחר פיבן.

    ברק יצחקי, מאמן זמני מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
    עדיין על הקווים. יצחקי/מאור אלקסלסי

    מאמנה הזמני של מכבי תל אביב ברק יצחקי אמר לקראת המשחק: "המצב לא אידיאלי אחרי תקופה ארוכה בלי משחק, אבל היה לנו זמן לעבוד. גם לנוח מנטאלית וגופנית, אבל גם לעבוד על איך אני חושב שמכבי תל אביב צריכה לשחק".

    לגבי סוגיית המאמן אמר יצחקי: "אנחנו מחפשים את הפרופיל המתאים למכבי תל אביב. חלק מהמועמדים כבר עברו ריאיונות. אנחנו בתהליך אינטנסיבי כדי למצוא מאמן. אנחנו עובדים קשה מאוד ובתהליך הזה מעורבים מיטש גולדהאר וג'ק אנגלידיס. אבל הפוקוס שלנו במשחק. המצב לא משפיע על השחקנים, הם מקצוענים. השחקנים צריכים להתמודד עם חילופי המאמנים".

    על התחושות לקראת המשחק: "אני מרוצה מאוד עד עכשיו, רואה את ההתקדמות וסומך על השחקנים. אנחנו מסתכלים על כל משחק לגופו. עד עכשיו היו לנו משחקים די טובים, ראיתי שיפור, אבל אנחנו צריכים להמשיך. זה עדיין לא איפה שאני רואה את מכבי תל אביב. אין ספק שזה משחק חשוב, אנחנו יכולים לעשות איזשהו הישג שאני לא חושב שהיה בכדורגל הישראלי להגיע לשלב כזה במפעל אירופי, זה כבוד. אני שמח מאוד שאני זוכה להיות במעמד הזה ואני מקווה שנעשה את העבודה במגרש כדי שנוכל להשיג את המטרה".

    הצעה שאסור לפספס

    תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

    לכתבה המלאה
    שחקן לאסק לינץ מאמודו קראמוקו. Severin Aichbauer, GettyImages
    קראמוקו ולאסק יצליחו לנצח בתל אביב?/GettyImages, Severin Aichbauer

    לאסק לינץ מגיעה אל המשחק אחרי 3:3 מול שטורם גראץ בליגה ביום ראשון אחרי שכבר הובילה 0:3. האוסטרים, כמו מכבי תל אביב, כבר הבטיחו את אחד משני המקומות הראשונים, אבל רוצים כמובן את ראשות הבית אחרי ה-1:1 במשחק הראשון. לינץ פתחה את העונה בצורה רעה מאוד בליגה והיא במקום ה-11 ולפני האחרון עם 14 נקודות מ-45.

    לאסק הגיעה לישראל ללא ארבעה שחקנים: פטאר פיליפוביץ' ושוער המשנה טוביאס לוואל פצועים, פטר מיכורל שחיובי לקורונה ומריו ראגוז' שמחלים מפציעה, אבל עדיין לא כשיר. מאמודו קראמוקו שפספס את המשחק הקודם נגד הצהובים, אמור לפתוח בחוד. לוקאס גרגיץ' אמר לפני ההמראה: "אנחנו לא נוסעים לתל אביב לחופשה. אנחנו מאוד רוצים את המקום הראשון".

    הרכבי הקבוצות

    אצטדיון: בלומפילד

    במחזור האחרון תשחק מכבי תל אביב מול אלשקרט בחוץ, לאסק לינץ תארח את ה.י.ק הלסינקי.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully