וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתיכות עוף פוזרו בפתח ביתה של מנכ"לית הפועל תל אביב אודליה פרידמן

24.11.2021 / 17:14

המעשה בוצע בזמן שמשפחתה נכחה בבית, תלונה הוגשה במשטרה. מהמועדון נמסר: "תופעה בזויה, ראשי המועדון ומשפחותיהם מאוימים"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

חתיכות של עוף מבותר פוזרו היום (רביעי) בפתח ביתה של מנכ"לית הפועל תל אביב אודליה פרידמן כאשר בני משפחתה נכחו במקום. כזכור, חלק מאוהדי הקבוצה כועסים על כך שמנויי שערי 4-5 ייאלצו לשלם על כניסה למשחקי הבית מול מכבי חיפה והפועל ירושלים בהם שערים אלה יהיו סגורים לכניסת הקהל.

בהודעה רשימת שיצאה מטעם המועדון נכתב: "הגיע הזמן שרשויות החוק ישימו סוף לתופעה הבזויה, בה ראשי המועדון ומשפחותיהם צריכים לחוש מאוימים בכל פעם שהחלטה של ההנהלה לא נראית לאנשים מסוימים". בכך התייחסו ראשי הפועל תל אביב לכעס של האוהדים. בנוסף, נמסר מהמועדון כי הוגשה תלונה במשטרה.

חתיכות עוף שזרקו אוהדי הפועל תל אביב בביתה דוברת המועדון של אודליה פרידמן. דוברות הפועל תל אביב, אתר רשמי
חתיכות העוף בפתח ביתה של מנכ"לית המועדון אודליה פרידמן/אתר רשמי, דוברות הפועל תל אביב

עוד נכתב בהודעה הרשמית: "מועדון הכדורגל הפועל תל אביב ימשיך את המאבק בפורעי החוק שמובילים את המועדון לבתי הדין שבוע אחר שבוע, פוקדים את בתי הבעלים וההנהלה כדרך קבע ופוגעים, מעל הכל, במועדון".

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון התייחס למקרה: "עולם הכדורגל שלנו לא מקבל התנהגויות בזויות של עבריינים. אני רוצה לחזק את מנכ"לית הפועל תל אביב, אודליה פרידמן. היא, כמו שאר אנשי המפתח במועדוני הכדורגל, מגיעים כדי לסייע לקבוצות ולקדם את הכדורגל הישראלי. אני קורא למשטרה לחקור מהר את האירוע האלים והמביש הזה ולהבטיח שאותם עבריינים אלימים ייתפסו ויורחקו מהכדורגל לצמיתות. יש להעמידם לדין בהקדם האפשרי ולהענישם בחומרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully