וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בסופרבול? נשקלת האפשרות להארכת ההפסקה בין המחציות ל-25 דקות

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 16:14

האם מופעים מוזיקליים כמו בפוטבול יגיעו גם לכדורגל? IFAB, הגוף האחראי על חוקת הכדורגל, בוחן את האפשרות: להלן היתרונות והחסרונות

ג'ניפר לופז מתכוננת לסופרבול/אינסטגרם: כריס אפלטון

ארגון IFAB (ועדת הכדורגל הבינלאומית), הגוף האחראי על חוקת הכדורגל, ידון באפשרות להאריך את משך ההפסקה בין המחצית בכדורגל, ולהגדיל אותה מ-15 ל-25 דקות.

בבסיס הרעיון (שעיקר המוטיבציה שלו כמובן היא הגדלה של ההכנסות הפיננסיות) עומד הניסיון לחקות את הסופרבול - כשההפסקה הארוכה מאפשרת הופעה חיה בין המחציות, או כל מופע מוזיקלי אחר שיספק בידור לקהל. אנשי IFAB אמורים להיפגש מחר (חמישי) לצד נציגי פיפ"א.

ההצעה מועלית על ידי CONMEBOL, ההתאחדות הדרום אמריקאית, שבימים אלה מתכוננת לגמר גביע הליברטדורס בין פאלמייראס ולפלמנגו, שם מאמינים שהארכת ההפסקה תתרום לאטרקטיביות של המשחקים. בארה"ב, כידוע, רבים מהצופים בסופרבול מחכים להופעת המחצית - אירוע שהפך למסקרן ויוקרתי לא פחות מהמשחק עצמו. בליגת ה-NFL הפסקת המחצית היא כ-12 דקות, ואילו בסופרבול היא יכולה להימשך עד 30 דקות.

שאקירה עם ג'ניפר לופז בהופעת המחצית בסופרבול 54. GettyImages
ובישראל: הופעה של האחיות יוספי במחצית של המשחק בין חדרה לנוף הגליל. שאקיה, ג'יילו והסופרבול/GettyImages

יש לציין כי כרגע נראה שההצעה לא תתקבל. מאז פרסום הדיווח, ברשתות החברתיות מביעים התנגדות גדולה להמתנה הארוכה והמייגעת שהמשחק יחזור, וגם אנשי IFAB עצמם הביעו חששות שההפסקה הארוכה עלולה לגרום לפציעות לכדורגלנים. כרגע החוק אומר ש"שחקנים זכאים להפסקה במחצית, לא יותר מ-15 דקות", כשניסיון זהה בשנת 2009 להאריך את ההפסקה ל-20 דקות נדחה.

אז פיפ"א ניסתה ליזום את המהלך, שכמובן מטרתו הייתה לאפשר עוד פרסומות ולהגדיל הכנסות. אנשי CONMEBOL טוענים שמהלך שכזה עלול לגוון את קהל הצופים במשחקים ולכן להגדיל אותו. עוד נטען שלמאמנים יהיה יותר זמן להכין את שחקניהם מבחינה טקטית למחצית השנייה, ולכן ישפר את האיכות של המשחק. בסופרבול, כידוע, הפרסומות שנמכרות בהפסקת המחצית סביב זמן המופע המוזיקלי מכניסות סכומי עתק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully